Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

FUNKCE

16. 03. 2006
2
0
1373
bla

bla bla

blablablabla



bla!
Sarrah
17. 03. 2006
Dát tip
:o))) vesuvanko, to jsme na tom byly podobně

vesuvanka
17. 03. 2006
Dát tip
zvláštní - když jsem četla název FUNKCE, vybavily se mi funkce v matematice - a ty pro mě byly bla bla bla :-))))

Estetické čtverce mi nic neříkají. Leda tak estetické kosočtverce. Inu, co chcete od šovinistického prasete...

Zbora
16. 03. 2006
Dát tip
Po převratu jsme měli hodně alternativní učebnice literatury ve kterých bylo několik takových podařených taškařic od V. Havla. Vzpomínám, že mě to tenkrát přišlo hrozně divný...a pořád jsem nemohl pochopit, v čem spočívá genialita onoho díla. Velká škoda, že jsem jednu neodcizil.

hmm, já má zase doma takovou krásnou knihu ze šedesátých let, kde se tvrdí, že podstatná nejsou ta slova, ale jejich umístění v prostoru ... takže jestli bude v textu blala nebo grc grc anebo xyzž je celkem jedno, podstatné je jen to, jak autor zachází s plochou - tak si umím představit takové ty estetické čtverce, nebo texty přesahující obrazovku a šplhající se do jiných sfér.) kafemlejnek:)

Bonduel
16. 03. 2006
Dát tip
jsem maly sladky.. :) nechces mi helfnout a delat mi temahle blabolinama zálivku? Bylo bych moc za to rado.*

Jo, to je ta pasáž, na kterou jsem si nemohl vyvzpomenout!:)

Zbora
16. 03. 2006
Dát tip
Navíc tvrdil, ten vědec, že tato metoda se liší dle jazyku postiženého literáta. Něco jakože v Německu nedělá pes haf haf, ale wau wau, tak i literát cizojazyčný by zvolil namísto bla bla alternativu dejmetomu grc grc. Velice zaujímavými věcmi se zabývají vědci.

rozchod

už nezlobí?:) no, to jsme rádi:) tož děkuju za nové poznatky v oboru literární vědy (odteď už vím, kam se obrátit v tomto směru) a rozpouštím Veroniččí sněm za zvuku Písmáckého aristonu:))

Kdo si hraje, nezlobí...:)

:))) no jistě:)) však je lepší dát Veronice do ruky megafon:)

No já nevím, mně přišlo, že už neví, co by roupama... A ano, u nás to chodí jinak. Nechat si do toho kecat uhozenou výpadovku, to tak!

nastolily jsme tuhou disciplínu - úvozová cesta řídí a Veroniky poslouchají - u vás je to jinak?:) (toto byl VELMI udivující úsměv:) ) tak, je dobré poslouchat literární vědce - ti ví nejlépe, jak a co psát! tleskám!

Správně. A kdybych ti ještě prozradil, že mi nedávno jeden literární vědec vyprávěl, že tohle je SKUTEČNĚ jedna z nových experimentálních metod při studii poezie, asi bys z překvapení nevyto.. nevyšla.:) P.S. Jak to děláte, že se všechny snesete? Já mám potíže vyjít jen s jedinou, a vás je hejno....

díky, Pišto! Byla jsem tak unesena Tvým posledním textem, že jsem si řekla, že je na místě trocha experimntu tímto směrem i v mých řadách Veronik ... proč dávat významy do slov, která málokdo pochopí, když je možná tato jasná a cílená forma ... tudy vede cesta!

Nádherná miniatura, vynalézavě zhušťující už tak dost tuhý náboj automatického textu. A ten pregnantní a nebojácný závěr!!!! Tleskám.

Tramtarka
16. 03. 2006
Dát tip
skvělý,hlavně se bavit:))***

schizofrenní megafon:)))) já se musím jít někam pryč vysmát, syn si myslí, že jsem se zbláznila:)))

Norsko
16. 03. 2006
Dát tip
normální schizofrenii :-)

jsem tak zblblá, že už ani nevím, co ta Veronika vlastně vlastní:)

Norsko
16. 03. 2006
Dát tip
blábol dál...

:))) dobře ti tak:) hračičko!! :) se Ti to stejně jednou vymstí - ať už s megafonem nebo bez něj:)

Norsko
16. 03. 2006
Dát tip
je úplně jedno, jakou funkci jsi měla mysli...mezi náma co to je? :-)

:))) megafon je Noe:) - Norsko, nedej se zmást, brouku:)

autor měl na mysli samozřejmě funkci aristonu:)

Norsko
16. 03. 2006
Dát tip
a za to TIP!*

Norsko
16. 03. 2006
Dát tip
ale na vellu a spol. jsi nickama vyzrála...takto můžeš blábolit pořád...:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru