Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Óda na němčinu

17. 03. 2006
2
0
1295
Autor
Dante

Ze všech těch omšelých a nudných předmětů je mi němčina nejbližší. Zvláště pak, když mne tímto skvostným jazykem provází velmi vzdělaná a milá profesorka. Žádná slova nedokáží vyjádřit její velikost a přínos pro studenty. Vždy, když otevřu svou oblíbenou učebnici, ponořím se do hlubin gramatiky. Nemohu se dočkat až  zasednu do lavice, a ta skvělá paní profesorka bude vysvětlovat veškeré zajímavé gramtické jevy.

 

"Já ho zabiju."

"Ich kaufe ein Kefir ihr."

"Já ho vážně zabiju. Škoda že neobnovili tělesné tresty, protože já bych mu takovou pleskla, že by mu to do té hlavy naskákalo...."

"Však já nejsem proti. Kefir kaufe ein ihr kein gern."

"Já ho zabiju, ty mi to snad děláš naschvál.....Martine, a ty už se konečně probuď, co tady spíš. Ty jsi zívnul jako by si mě chtěl sníst." (pomöööc)

Martin: Taky že jo.

Prof.: Podívejte se na něj. Ty prosím tě , nebuď drzý.

Martin: Já nejsem drzej.

Prof.: Tak nám řekni alespoň tu první větu. Ich...

Martin: Ich....

Prof: Nööö, abys u toho náhodou neumřel.

Dante: Ich gessee ver euch....

Prof: Já ho zabiju. Až budou obnoveny tělesné tresty, připomeňte mi, že ho mám zabít.

Dante: Mě to nebude vadit.

Prof: No tobe to nebude vadit, ale já nebudu mít koho popichovat. To zase nëëë že bych tě chtěla zabít rovnou tady a teď.

Dante: (to jste hodná)

Prof: Kamilo, přestaň se prosím tebe tvářit, jak kdyby tě na nože brali. Máš ty vůbec ráda němčinu?

Kamila:------ježiši----------

 

Paní profesorka z němčiny  je nejlepší pedagogické stvoření, které se pohybuje ve školství. Nikdy bych nevěřil, kolik se toho stihnu za půl roku naučit, a to jen díky ní. Kolikrát už mne chtěla proplesknout, ale neudělala to. Vás to nedojímá? Takovou paní profesorku bych přál hodně lidem. Kdysi jsem na základce měl matikářku, které jsem se chystal oběsit jezevčíka. Moje němčinářka má také psa, ale tomu přeji všechno nejlepší.

 

  Přeji vám mnoho úspěchů, paní profesorko. Za ty předešlé teď smekám.


Never More
13. 05. 2006
Dát tip
Ja, das ist wirklich toll ... Ich habe ein Tip fůr dich...*

žale
27. 03. 2006
Dát tip
gramatické chyby v němčině i češtině...teda fuj. mít rád je dobrý začátek pro zlepšování se.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru