Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kuřácká

02. 03. 2001
16
0
3564
Autor
affirmation

S díky pro Katku K., která mi s touhle blbůstkou pomohla :o)

Zkus být chvíli vlastní plící, v kuse dehet dýchající, jedna malá rakovina u plicního sklípku dřímá Karcinomy dovnitř proudí, v trubici div nezabloudí, plíce naše pláčou v kouři, kašlají a očka mhouří, my se ale nedáme, cigaret se nevzdáme.
Norek
26. 05. 2002
Dát tip
odstrašující, ale stejně si tu cigaretu neodepřu. tip

Reistlin
12. 03. 2002
Dát tip
2D,(2D = dost dobrý!!!!) Típek je doma! Všem kurákům – mor na vás, ale bertr mě s rezervou:-)

Gakusei
21. 08. 2001
Dát tip
moc pěkné (takové skutečné...bohužel)

Krel
18. 07. 2001
Dát tip
to je dobrýýýý:-)) !*

Semipalakva
04. 06. 2001
Dát tip
viz tamiko tip

MM
12. 05. 2001
Dát tip
jo... tak jako cigareta změnila se v popel i moje slova zanechají jen závan ticho je rozfouká papír zetleje a ze mne se stane senilní stařec. s další cigaretou vzpomínající na... .... fúú .... napsáno (& na písmáku publikováno) v létě 99 na cigaretový papírek. tehdy jsem ještě měl tu drzost označovat se za nekuřáka. už ji nemám. :-)==~~~

Kovi
16. 04. 2001
Dát tip
ou.. trefa do černého... zdravím - a pozor - netípám, nýbrž zapaluji další...

tak to je všeříkající ........ t.i.p.

Vojtek
08. 03. 2001
Dát tip
:-)==~~~ affirmation: típek Břízo: típek...

Menahen
08. 03. 2001
Dát tip
My cigára nedáme, šaty všechny prodáme. my cigára nedáme, život klidně zaprodáme. najíme se popela v hrobě šatů netřeba. Tak, takhle ne, ne, ne radši žíti budeme, Východ Slunce zhlédneme, oj, jak všechno je hned nádherné? No, pokus, no chance for me..

Grendel
08. 03. 2001
Dát tip
*

Merle
06. 03. 2001
Dát tip
zahoďte bílé trubičky, dřív než ony zahodí váš život :-))

Vio
05. 03. 2001
Dát tip
Právě svádím těžký boj a vy na mě takhle ;-)

affirmation
05. 03. 2001
Dát tip
vio:boj?a kdo vyhrava? :o)

Vio
05. 03. 2001
Dát tip
Zatím plichta ;-)

Funda
04. 03. 2001
Dát tip
Já teda kouřím fajfku, ale když vidím, jak ten organizmus trpí, tak snad přestanu i s ní.

Falka
03. 03. 2001
Dát tip
Papoušku, já tě vidím!! :-(=X= ¨¨ ¨

Bříza
02. 03. 2001
Dát tip
KUŘÁTKO: asfalt pije asfaltér z dřevěnýho koryta z průdušnic mu kape thér tvář žlutá - jak vyblitá prsty hnědý, chrchlá hlen zuby jako ježiděd není to "Marllboro man ... " na bérci mu mokvá vřed balzamován za živa páchne jak tři kocouři naposled si po smrti ve spalovně zakouří ... prachy který vydělá za cigára utrácí stvoření jsou veselá tihle bratři - kuřáci ...

affirmation
02. 03. 2001
Dát tip
juuuuuu, břízo :o)))

rire
02. 03. 2001
Dát tip
tip oběma :) sice mě taky napadlo pár veršíků, ale pod váma prostě psát nemůžu :)

Janis
02. 03. 2001
Dát tip
no..no..no.. (půjdu si zaskřípat levou plicí..a dát si cigaretu) :-)

papouch
02. 03. 2001
Dát tip
:-)==¨¨ ¨

Ostrovidka
02. 03. 2001
Dát tip
skvělé:-))) fuáááá*

inventor
02. 03. 2001
Dát tip
správní lidé na správné straně jsou odhodlaní odnaučit strach i plaché laně však kdyby ony mohly mluvit! špitly by NERUŠIT...

Pája
02. 03. 2001
Dát tip
městské pouliční bdění fóbie z lidí fouknu jim kouř do tváře nic jiného ve mně není můj milovaný Eliasi Canetti nemůžeš postavit dům na ulici uzavřu se do své cigarety

Janis
02. 03. 2001
Dát tip
Pájo!!!!!! :)

affirmation
02. 03. 2001
Dát tip
Teeeda, asi jste to špatně pochopili - já nekouřím aby bylo jasno :o)

Astalavista
02. 03. 2001
Dát tip
Katka ti pomáhala s terminologií? Ministr zdravotnictví..., ale TIP*

affirmation
02. 03. 2001
Dát tip
Astalavista: tuhle basnicku jsme vymyslely dneska o zemepise...Katka prispela nekolika rymy do mlyna :o)

Astalavista
02. 03. 2001
Dát tip
Aha, tak pochvala i pro Katku.

Désirée
02. 03. 2001
Dát tip
Tip :-)))

Bobísek
02. 03. 2001
Dát tip
Yfča tady měla básničku o tom, že ji cigáro opustí, až si pro ni přijde smrtka (nevím, jak se to přesně jmenovalo, protože to smazala). Tvrdila vlastně, že to je nejvěrnější přítel. Ani já se nehodlám vzdát tý bílý trubičky, navíc jsi mne pobavila, takže tip. A teď si jdu zapálit...

papouch
02. 03. 2001
Dát tip
téééda ..... no..... jak jsem vyznavačem .. no spíše fajnšmekrem.. jazyka, tak : Rakušáci mají pro to nekuřáctvo trpně sdílející společný prostor s bezohlednými kuřáky NÁDHERNEJ výraz.:   mitraucher .. out of way ... já hulím jak rajhradská fabrika .. ale pokud to někomu ve společnosti vadí, tak mažu ven ...... :-))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru