Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Velikonoční přání

08. 09. 1999
0
0
1174
Autor
Leticie

Přádní, kterým nebylo nikdy přáno. Jste tedy první!!!

Žlutá kuřata tě zdraví, moudrá slova nyní praví: "Svátky jarní, teď tu jsou, pospíchám za koledou. Přidej se i ty Martino! Vykroč z domu krásný krok, vždyť přestupný je rok! Přidej se i ty Marťo! Kup si řádnou pomlázku, (nebo radši udělej!) ty už teď jdou na dračku.
Leticia
07. 01. 2002
Dát tip
Pěkná blbost!!! Jak dětské!!

Saxanka
01. 05. 2000
Dát tip
.... promin,ale nemám ráda Velionoce!

kačka
14. 10. 1999
Dát tip
Velikonoce oceňuji z jiného pohledu než ty, karabáč nemusím, vodou šetřím - dovírám občas kohoutky, zvlášť po sobě - utahuju totiž vždycky víc než je třa, kuřátka naopak mohu, zvlášť pěkně dorostlé a vypečené, jinak dík za přání, asi jsem to pojala trošku ošklivěji, ale stejně mám ráda volno a "užívám" si ho nejinak po svém.

Bibša
12. 09. 1999
Dát tip
Ty máš odvahu mluvit o jaru, když je před náma krásný barevný slunečný a teplý podzimek? :-)
Jinak u nás na vesnici mají velikonoce stále své zvláštní kouzlo ... ikdyž ledová voda v potoce už míň. Brr, ještě teď mě bolí zadek z minula ...

Paul
09. 09. 1999
Dát tip
Hmm... Hezký.
Žlutá kuřátka...
Máš ráda velikonoce ?
Určitě to není jediná věc co jsi stvořila.

Merle
09. 09. 1999
Dát tip
Sice už je to dávno, co jsem pobíhal s pomlázkou, ale i vzpomínaní na to má zvláštní kouzlo...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru