Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

caj 1

21. 03. 2006
2
0
489
Autor
summersun

 

 

chcem ti zaliat caj.. 
a nebyt k tebe taka protivna...chcem ti povedat ako velmi mi je to luto, ale uz je asi prilis neskoro...mozno som bola prilis flegmaticka..mozno apaticka..ale v tom case som nemala ani najmensiu chut sa o niecom takom bavit..svet isiel den za dnom a  mne sa ho vobec nechcelo riesit...bolo dobre tak, ako bolo...teda ako pre koho..moja pseudospokojnost sa vyrazne prejavovala na spravani...moja laska cigareta sa stala neodmyslitelnou sucastou mojho zivota...a vela inych veci sa pridruzovalo....ale za to si ty samozrejme nemohol...s tym som uz k tebe prisla.....ako hotovy produkt spolocnosti...

spravila by som ti tuareg..moj oblubeny caj s marockou matou, krasne vonia a este lepsie chuti.zapalila by som vonnu tycinku a pustila nejaku hudbu...vyber by som nechala na teba..urcite by si vybral nieco pohodove, pomale s jemnymi beatmi....a potom by sme si hrozne dlho pozerali do oci...vsetko by nam pomaly stupalo do hlavy..a vplyvom  magickej " zmesi " : afrodiziaka  (v podani vonnej tycinky), hudby a caju...by sme sa oddali jeden druhemu....no neznie to krasne ?

ale mame tu rozhovory o nicom..televizne vecery s dialkovym ovladacom v ruke..2 osoby uplne inak chapajuce realitu..nezodpovedane otazky..na ktore poznat odpoved uz nechceme....aj niektore produkty sa vplyvom vonkajsich faktorov opat  zmenia...

neviem, co bude s tym cajom..uz asi nic..je to cele akesi trapne a detinske..tak rada by som ti zaliala toho tuarega, ale neviem , ci by si ho vypil..uz je neskoro...chystas sa ist spat....a po nom sa tazko zaspava.........


summersun
21. 03. 2006
Dát tip
..dakujem..

...dobra...

Gale
21. 03. 2006
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru