Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zvracím

03. 03. 2001
1
0
3115
Autor
Dave_Zw

Děti, pozor na alkohol!

Zvracím V proudu páchnoucích zvratků se chci zbavit hnusu odporná pálivá vroucí kyselina tryská z pootevřených úst horká niagára se slizce klouže po vypraném svetru v křečích vraždím třesoucí se zbytky sebe ve zvratkách se roztékám v dolině nekonečna pádím z kopce natrhnutá berle zvracím a dávím listy stromů klečím drtím hlavu vlasy les píšu stromům nad hlavou pes zvrací lidé zvrací země je pokrytá zvratky z mraků prší zvratky zvratky jsou kousíčky člověka který ze mě vyšel proudem zvracím sám sebe vlhkýma rukama sbírám ze studených poblitých schodů sám sebe jsem ve svých zvratkách sám...
evina
04. 06. 2004
Dát tip
není to ani nechutně zpracovaný, a když sou na každym řádku "zvratky" tak by mi to snad ani žaludek neobrátilo.... nuda.... přitom takový pěkný téma :-P

olivierek
24. 07. 2001
Dát tip
Mno tak tohle bych nechtěl.

Krel
26. 06. 2001
Dát tip
mno...na tohle nevzpomínám s radostí...

Semipalakva
02. 06. 2001
Dát tip
hihi:))) nech broučka žít:) mám nejrači klíšťátka a malý děti

Merle
22. 03. 2001
Dát tip
Wopi: nechápu, o čem to mluvíš? kdo 18,3? Kdo tu koho poučuje?

Yenn
22. 03. 2001
Dát tip
Merle: To je vek autora tohoto dila (rikal jsi, ze nevis, kolik mu je ) :-)

Wopi
22. 03. 2001
Dát tip
Cituji - Merle: "víš h. i o dospělost (kolik ti je nevím)"
Já: "18,3" - to je údaj u Dave_Zw Dave_Zw: "Děti jsou lidé do 18 let"
Dej si ty tři citáty dohromady... :-))))))

Merle
22. 03. 2001
Dát tip
wopi: ach tak :-)) omluv moji nedovtipnost...

Wopi
21. 03. 2001
Dát tip
Merle: 18,3 , to už opravdu je nejvyšší čas poučit ty do 18 let ! :-))))))))))))))))))))

Merle
12. 03. 2001
Dát tip
Dave: je vidět, že dětech (a pedagogice) víš úplný hovno (bez odpuštění). Navíc se mi zdá, že víš hovno i o dospělosti (kolik ti je nevím). Jen doufám, že buď jednou pochopíš, nebo mít děti nebudeš. kurva to si mě vytočil

rire
12. 03. 2001
Dát tip
Merle: hehe, tomu rikam souzneni

Dave_Zw
12. 03. 2001
Dát tip
:-)))))))))))))))) udělali jste mi moooooc radost DÍK!

Dave_Zw
12. 03. 2001
Dát tip
Jakpak bych věděl o výchově dětí...... A vůbec..... tady vůbec nešlo o žádnou výchovu....... jde o pravdu....aaaaaaano, správně.....pravdu........... Jinak se všem omlouvám, netusšil jsem, že vám udělá takový šok.......

Semipalakva
11. 03. 2001
Dát tip
Yvča: naopak... vysvětlení viz výše, či níže...Semipalakva ..tedy já...(kurva najdete to?) PS: dave opravdu nemá děti, ale máme k nim oba jistý vztah, že Dave? hihihihihih (slyšíte někdo ten zákeřný smích?)

Dave_Zw
11. 03. 2001
Dát tip
Semi:Každý máme úplně JINÝ vztah. Všichni: Děti jsou lidé do 18 let

Yfča
09. 03. 2001
Dát tip
Dave, je vidět, že nemáš děti... :o(

Semipalakva
09. 03. 2001
Dát tip
Myslím že na grafu lidí, který by nám jistě rád předložil Valdimír Železný, kde by bylo znázorněno kolik lidí a v jakém věku BLIJE. Tak na tomto grafu..(koláči) by jistě vítězili děti.... Přeberte si to sami...

Katerina
09. 03. 2001
Dát tip
Semipalakva :-)))))) Takovy miminka blejou po kazdym jidle..!!!! A to pijou jenom mliko....

Katerina
08. 03. 2001
Dát tip
Dave, tak tu kategorii zmen... a uz nezvracej ;-))

Janis
08. 03. 2001
Dát tip
Lampíí..tak elegantně.jó?...doufám že mi to zítra názorně předvedeš .))))) a Davea nechte......už to párkráát slyšel!

Dave_Zw
08. 03. 2001
Dát tip
Díky všem za ohromující kritiky. Jo, jo....morálka nade vše, co? Pokud si někdo myslel, že jde o vtip...NEŠLO. Jde mi o to, že děti nejsou BLBÉ bytosti před kterými máme pořád něco skrývat. Snad mělo moje "zvracení" sloužit jako odpuzující příklad...jako lekce. Děti by měly vědět i to, co není hezké. To je můj názor.... "Žijeme ve světě plném postojů a umělých ksichtů...!"

rire
08. 03. 2001
Dát tip
Dave: tvoje deti.... ale... ne, deti nejsou hloupe, opravdu ne ale... necenzurovat jim veci osklive ale... NESATUROVAT JE SVINSTVEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kdyz budu pul zivota cist o zvraceni a pul zivota cumet na vrazdeni tak ME TO POZNAMENA, nemyslis? I proti me vuli. Je na mne co si vyberu - ale zalezi i na tom, CO JE MI VYBRANO! Dospely clovek ma za sebou zly zivot a hezky vzominky jen na detstvi - a to jeste jen nekteri. A ty chces UPRIT pravo na hezky vzpominky i detem tim, ze je znicis timdle. GRRRR. Neutocim na tvou osobu, ani na poezii - jen me prepada zoufalstvi nad tou zasti a zlomyslnosti, nad neprejicnosti toho hezkeho, ktera me zaleva akorat z toho, ze jsi todle dal PRO DETI!!! lekce. :( ano, lekce o lidech. o lidech, kteri nemaji poneti o zodpovednosti. nemaji poneti o povinnostech a krici jen o PRAVU, pravu na vyjadrovani se. a vzpominam si na jednu Brizovu basnicku. a vubec. zkazils mi den.

Dave_Zw
08. 03. 2001
Dát tip
Nemyslím, že by někdo četl celý život o BLITÍ. Jenom tam ta HNUSNÁ složka jaksi chybí...... Snad to zabrání pozdějšímu zklamání...

Merle
07. 03. 2001
Dát tip
Kateřina: kategorie vůbec není druhotná věc... Vojtek!!!

Vojtek
07. 03. 2001
Dát tip
Kateřino ..jistě, že jde o dílo...ale pokud je autor tak dobrý aby vymyslel dílo...tak by měl poznat do jaké kategorie se hodí....ne? bohužel myšlenka byla krásná......chudák zazů

valerinka
07. 03. 2001
Dát tip
Dave! Že se nestydíš to zařadit do této kategorie. To jsem od tebe nečekala!!!!!!

Eternal
06. 03. 2001
Dát tip
:o( Tohle je moje noční můra. Co jsem komu udělal? Přeji všem autorům, kteří přispěli do kategorie Písmáci dětem, aby každé jejich dítě bylo celým životem provázeno díly(em) svého rodiče!!!!

Vojtek
06. 03. 2001
Dát tip
Eternal !!!!! Dave Wz: doufám, že seš spokojenej sám ze sebou...jak ftipné dát něco takového do Písmáci dětem...:-(

Lampář
04. 03. 2001
Dát tip
Janis, ehm.... tohle já nedělám ... chlastat se dá i elegantně ;o)

Katerina
04. 03. 2001
Dát tip
Sám a sám... :-(((( Kategorie je snad druhotna vec, jde o dilo...

clovrdik
03. 03. 2001
Dát tip
Koukám, angažovaná poezie, něco jako tenkrát Akce pro tři milióny, jenže tohle je o chlastu :-)

Darkman
03. 03. 2001
Dát tip
No vzhledem k tomu že sem dneska asi takhle vypadal tak mi to příde dobrý.

maty
03. 03. 2001
Dát tip
Fuj,že vám to nepříjde, takhle chlastat a ještě mlaskat!!!:o))

Bobísek
03. 03. 2001
Dát tip
Buď fit!

ruby
03. 03. 2001
Dát tip
pismak detem definitivne v blate cest nicmene ta basnicka je drsna...hlavne prvni pulka, nebo prvni dve tretiny. nevim jestli se smat basni i prologu nebo plakat nad osudem mirumilovne kategorie

Had
03. 03. 2001
Dát tip
To je dobře nechutný. Taky nenávidím, když je mi zle od žaludku. Tip tomu dost dobře dát nejde, ale myslím, že to velmi přesně odhaluje podstatu problému :o)))

Lampář
03. 03. 2001
Dát tip
totální realismus ;o)

Anonym
03. 03. 2001
Dát tip
souhlas se všemi...(kromě Daveho) Děti!!!

Janis
03. 03. 2001
Dát tip
Lampíííí! radši se ulyžuj k smrti:-))))))))

Funda
03. 03. 2001
Dát tip
Souhlasím s těmi, kteří pozvedli svůj hlas v nesouhlas, protože tohle do této kategorie asi opravdu nepatří.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru