Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Unendliche Wonne

22. 03. 2006
1
0
394
Autor
Péťa_P

Nevážná povídka na téma prostituce a obchod s bílým masem - je to staršího data, takže tam bude spousta chyb

V jednom poměrně velkém německém městečku asi 115km od českých hranic žil vnouček jednoho nacistického hlavouna, občan Spolkové republiky Německo, Karl se svojí překrásnou manželkou Ulrikou. Nemaje u sebe žádných dětí, soustředili veškerou svou pozornost na podnikání. A tak nebylo divu, že jechich živnost jenom vzkvétala. Jejich společný podnik ,,Unendliche Wonne" měl den odedne více zákazníků. Jednoho dne již byla poptávka tak veliká, že ji nabídka nemohla ani v tom nejbáječnějším snu uspokojit. Tyto vzniklé problémy se pan Karl pokusil vyřešit několika inzeráty v tamním tisku, avšak dívky z nejbližšího okolí neměly o takovou práci zájem, a když už se některá našla, chtěla příliš moc Eur na výplatní pásce. A tak si pan Karl vzpomněl na Čechy - jak si tam tenkráte, když byl na služební cestě (to ještě pracoval u jedné pojišťovací firmy) parádně užil (to, že byl o den později okraden o svůj luxusní Mercedes C-3000 již zapomněl). Hlavou mu začaly létat fascinující myšlenky, až se zrodil nápad (což je, jak jistě uznáte, u němce zvláštní). Poradil se ještě se svojí manželkou (mimochodem, dřívější zaměstnankyní jeho podniku, kterou si musel vzít, protože byla v tom - ale dítě nakonec stejně dali do děcáku - stejně jako ty tři další), až se rozhodli namout dva poctivé dělníky i pravidelné návštěvníky Karlova podniku Helmuta a Egona, aby se o jejich věc postarali. A tak Helmut s Egonem schrábli zálohu 500Eur, firemní VW Trasporter s několika porno kazetami včetně filmu s ukázkami přípravy nevšedních jídel, který nedávno dostali darem od nějakého Meistense, vzali si dovolenou a vydali se na cestu do nedalekých Čech. Cestu si krátili sledováním zajímavých i v lecčems poučných filmů a utrácením zálohy, až nakonec, po pěti dnech, dorazili do Čech. Bohužel bez peněz. Chvilku jim trvalo, než našli nějakou dívku, neboť všechny hezké chtěly platit předem a o ošklivé nebo staré nestáli. Až konečně na jednu natrefili. Byla to hezká, asi osmnáctiletá bruneta bez větších zkušeností, která pravděpodobně utekla z domu a chtěla si nějak vydělat peníze. Odvezli ji do lesíku za nejmenovaným lázeňským městem v severních čechách. Tam ji svázali a několikráte si užili. Potom ji naložili do užitkového prostoru praktického VW Transporteru a vydali se směrem na Německo. Cestou na Cínovec ještě sebrali jednu blondýnu co se chtěla dostat stopem do Drážďan (nebyla sice moc inteligentní, ale to v tomto oboru práce nehraje sebemenší roli). Po přejezdu přes hraniční přechod, se kterým neměli sebemenší problémi, neboť celníci právě testovali kvalitu před chvílí zabaveného kokainu a tak byli velmi vstřícní, a asi dvou hodinové jízdě po německých silnicích stáli před populární ,,Unendliche Wonne". Zajeli až k budově, kde nenápadně vyložili náklad. Pan Karl jim zaplatil dalších 1500Eur a jako bonus jim nabídl pětadvaceti procentní doživotní slevu na všechny služby poskytované jeho podnikem. Štastní dělníci se rozjeli do svých teplých domovů (V případě pana Helmuta to platí doslova), kde je již netrpělivě čakal/a manželka/manžel. Klub pana Karla vzkvéta dodnes. Jenom škoda, že se toho samotný pan Karl nedožil. Asi rok po tomto dojemném příběhu ho na kousíčky rozřezala a psy jím nakrmila ruská mafie za neplacení výpalného. Samotný podnik dnes vede jeho žena Ulrika se svým novým manželem Heizem. A jak dopadly Lenka s Petrou? (Tak se totiž ty dvě jmenovali.) No, pokud je taky někdo nezabil, tak pracují pro paní Ulriku dodnes. Tak se tam stavte, Čechům prý dávají s výraznou slevou.
Péťa_P
27. 03. 2006
Dát tip
Jo, jo závorky ty jsou moje a dětská jednoduchost taky...

Barman
26. 03. 2006
Dát tip
Krásná pohádka. Vadila mi ale ta záplava závorek, snad by se to dalo zakomponovat do vět a pak by to dílko nebylo tak trhavé. Líbil se mi námět a jistá syrovost bez snahy o bombast

mortecino
22. 03. 2006
Dát tip
(tak je oprav..)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru