Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

***

04. 03. 2001
4
0
1897

"Vně lebky"

Plazit se, stále vpřed. Vybrat si směr zavřít oči. Havran, jinak ticho. Plazit se… dovnitř.
Ekstatis
04. 01. 2003
Dát tip
tip.. rána přímo do srdce, stříbrnou kulkou.. to plazení bolí.

TheLostDog
19. 12. 2001
Dát tip
Tak tohle znam....ja te musim znat...ale odkud????

Mari
27. 07. 2001
Dát tip
Tak to je docela pěkný, to se mi líbí, rána jak palicí do hlavy, jak říká Tamiko. Jednoznačný pocit zevnitř! TIP!

Pája
06. 03. 2001
Dát tip
Plazíš se sám do sebe. Líbí se mi to, protože všechny směry jsou tam.

Naso
05. 03. 2001
Dát tip
plazenie-smer-oči-havran - nebezpečné objavovanie samého seba (dovnitř)

Tynic
05. 03. 2001
Dát tip
****!!!

ruby
04. 03. 2001
Dát tip
no ze bych si byla jista smyslem...

viz Ruby...

Kovi
04. 03. 2001
Dát tip
můžu ti říct, že když jsem ji dočetla úplně ve mně hrklo - do té míry si tvé básně pamatuju... Toho Morrisona ti ale budu vytýkat do smrti... přestaň se plazit a začni přemýšlet..

Morgana
04. 03. 2001
Dát tip
libi ... mozna to jeste spojit s grafikou nebo performance,aby to dostalo jeste vetsi silu...

Kovino: Někdy je plazení se dovnitř lebky krásnější. Plazím se sám před sebou.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru