Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sonet prvního paprsku

04. 03. 2001
11
0
1819

Pomalu tančící východ slunce jak břitva rozeťal tvůj sen, z úst zkrvavené noci vyšel poslední sten, jenž postavil náš život na hranu mince. Nebeský chlad s pekelnou září podali si ruce, na tuto chvíli čekal celý kmen, to šaman pokřtil svou krví nový den a na mramorový hrob tmy položil tři bílé věnce. Jediný okamžik dne mnohé zabíjí, jen čas se nikoho na nic neptá a schovává se před těmi, kdo přežijí. Bušící srdce rodného pole mi potichu šeptá o konci měsíčních orgií, o čase, který se mě na cestu zeptá.
Kačírek
26. 04. 2004
Dát tip
...jakási hlubší myšlenka se utápí ve zbytečně okázalém patosu...

TheLostDog
19. 12. 2001
Dát tip
"Pojďme znovu vynalézt bohy, všechny mýty věků Oslavovat symboly z hlubokých starých lesů"

Water_Gin
12. 08. 2001
Dát tip
krásný*

Mari
27. 07. 2001
Dát tip
je to zajímavý, ale ty >>tři hvězdičky<< se mi líbily víc, bylo to kratší, ale pocitově výstižnější...Ale taky se mi líbí a dávám i tip.

Menahen
28. 03. 2001
Dát tip
Dám ti tipa, ale já tedy nevím, leč někdy mi tam trošku nevycházel rytmus, ale ode mne to hodně sedí, že:)

Cody
07. 03. 2001
Dát tip
... T I P

Naso
05. 03. 2001
Dát tip
sonety sú moja láska... Používaš naozaj zaujímavé obrazy, ale ja by som sa vyvaroval gramatických rýmov (sloveso-sloveso, podst. meno-podst. meno) a hľadal iný rým.

Tynic
05. 03. 2001
Dát tip
Trochu moc krve nazacatku...jinak pet hvezd !

ruby
04. 03. 2001
Dát tip
tedy tedy tipik

huhuh :] tohle je podstatně zajímavější...TIP :)

Kovi
04. 03. 2001
Dát tip
nebudu se opakovat, svoje jsem už řekla.. přece jen:zajímavé obraty, obstojné metafory - to vše ale nezaručuje, že báseň je výjimečná.. obyčejné rýmy.. bez vlastní myšlenky..

Zolo
04. 03. 2001
Dát tip
Tady to máš ...*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru