Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sába se vrací

24. 03. 2006
0
1
1313
Autor
Dante

Sába: Volám sa Sába a pocházam z Nitry. Ako sa voláš ty?

Šárka: Hi hi hi hi...fakt dobrý Sábo.

Sába: Teras mi něco povez. Može to biť treba čokolvek, čo sa týká mých krásných vlasov.

Šárka: Tož, já pocházam z Břeclavi a tam ma volajú ako také malé mačátko, lebo tak vyzerám.

Sába: Češi sú také svině zajebané, viď Šáriku.

Šárka: Už se to nese.

Chong Kung Pao: Bóbika!

Sába: Opovažte se upéct Arisku! Lebo prijděm a usmažiem vás, jasne. Opovažte se opovážit. I don´t understand, why you not able to find a respectable girlfriend?

Šárka: To neviem, ale už teras som si istá, že zabijem Pážika. Neviem stale prečo, ale začíná ma pekně srať.

Sába: Navrhujem jej upisť miesto Bóbiky.

Postup: Nakrájíme pažitku a a upečeme Pážislavovy šlachy na másle. Okořeníme, přidáme pažitku a chlupy z perské kočky. Výtvor polijeme krupičnou kaší na ozdobu a do toho všeho zapíchneme slovenskou vlajku.

                   Dobrou chuť

Dante: Stále nechápem, prečo do frasa, sú ti slováci taký čunčoidní zvierata.

Honza: Ondřeji? ......Jsi nechutný.

 

 


1 názor

Ondřeji?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru