Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nonstop

05. 03. 2001
0
0
488
Autor
Reset

Tohle bylo psané v Nonstopu cca ve tři ráno , není to upravované proto vůbec neseděj rýmy , ale vždyť o to přece tolik nejde...

Je pozdní hodina... všechno tu usíná... hlava jde do klína... sklenice od vína prázdná se zdá... Všechno tu usíná, a jen já vzpomínám... vzpomínám na to , co dávno znám... Je brzká hodina všechno tu usíná... nikdo tu nemluví a tak mám čas psát... Píšu tu o ničem... nevím co dál... Prostě proč usínat? Vždyť teď tak brzo je... Venku noc usíná... Je teď čas vstát. Nebo dál vzpomínat. Sklenici od vína plnou si dát... Zitra či dneska už všechno se posbírá... Není to novina... To ja vím... Sklenice od vína, čistá jak hladina, umytá , nová jak, čeká tu dál...
Janis
05. 03. 2001
Dát tip
Víš..tak popravdě nelíbí.možná je to tím.že k nonstopu ve tři ráno nemám moc důvěru.onehdá mě tam obtěžoval značně ovíněný bezdomovec a chtěl si se mnou vyprávět o smyslu života..a měl rozeplej příklopec... :-) (až začnu pít dám vědět!!!)

soale
05. 03. 2001
Dát tip
je tam moc -ina ....

Reset
05. 03. 2001
Dát tip
Jo jo, je, aspoň člověk vidí , co je schopnej vypotit v opici ... ;-)

Rastin
05. 03. 2001
Dát tip
Není to vůbec marný - zajímavé je upínání se na tu sklenici, a pak poslední sloka přímo o ní.

Vio
05. 03. 2001
Dát tip
Laciná veršovánka... o ničem...

ruby
05. 03. 2001
Dát tip
viz vio

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru