Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Cizí svět

05. 03. 2001
0
0
969
Autor
Reset

Někdy mi připadá všechno strašně cizí... Naděje uvadá, radost rychle mizí... Propast normálního dne příliš široká je... Most přes problémy daleko se pne, já nedosáhnu kraje... Všechno kolem strašně cizí zdá se... Nepatří mi, to, co vidím v nadpozemské kráse... to, co dlouho vzdoruje mi... Slyším něčí hlasy... To asi ďábel snaží se mě zmást... Prý měl bych začít krást to , co moje zatím není... Ten hlas hluboko v mé mysli donutil mě k premýšlení... Třeba to se mnou dobře myslí... Možná už jiné cesty není... Ten hlas ďábla... Vypadá tak jako by byl můj... opona hry už dávno padla... Je čas vzít si podíl svůj... Konec té zpropadené hry... Začíná Zúčtování... Čas poláme i nekonečné kry... A to bez varování...
Kovi
11. 03. 2001
Dát tip
Cizí svět? Tím je právě krásný... nepoznaný, nevíš, co od něj můžeš čekat - to je vzrušující, ne?! jen pár poznámek : připadá mi nepředstavitelné, že se most pne... - to je hloupost - pne se něco jen do výšky... a taky opona hry - to je příliš nepřesný výraz... dále bych měla výhrady k rýmování - hry-kry... atd myšlenka je málo propracovaná, chtělo by to více si hrát se slovy...

Carodej
07. 03. 2001
Dát tip
Sami sobě cizinci ve svém vlastním světě.....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru