Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Romantická

05. 03. 2001
4
0
1773
Autor
affirmation

Před příchodem jara povídá mi stará, že mám romantický být Přines' jsem jí růže, chtěla kabát z kůže, růžičky nechala shnít Dovalil jsem kabát, "Jaks to moh' tak zbabrat, stan pro tři mi nesedí!" Vzdal jsem svoji snahu, zařvala jen "vrahu!", byl to výkřik poslední
ze života, ale občas se jim něco dá i odpustit, ne? Občas...

Reistlin
12. 03. 2002
Dát tip
dobrý

Krel
18. 07. 2001
Dát tip
NO dobrý to JE....

Merle
07. 03. 2001
Dát tip
Ete: nedám na ně dopustit... ale nedám ani je pustit na sebe :-)))

Merle
06. 03. 2001
Dát tip
Pobít je všechny... nevděčnice... Člověk se za nima plazí, až mu jazyk leze z dásní, stohy básní píše, a tiše se v koutku krčí... a ony? vrčí jak psice, a aby toho bylo více, dají mu to sežrat i s navijákem. Nebrat! V jakém světě to žijem? Spěte už, pohádka končí, a zvonci dál znějí... do zítřka nejspozději. a nebo ne? :-)))

Eternal
06. 03. 2001
Dát tip
ohh.. MERLE! jsi mi vyrazil dech... Ty taky? Jsem si myslel že na ně nedáš dopustit :o) No jo, ale když s nima je to hrozný, ale bez nich ještě horší?

Akado
05. 03. 2001
Dát tip
vražda jaksepatrí!

papouch
05. 03. 2001
Dát tip
Správně! Jen tak na ně. Nevijou, co scou. :-))

Eternal
05. 03. 2001
Dát tip
Taky jsem takovouhle napsal :o) a já si tipnu.. za reálnost.

affirmation
05. 03. 2001
Dát tip
lanrete jak se jmenuje?a ze kdy je?at si poctu...

Astalavista
05. 03. 2001
Dát tip
Ta se mi líbí! Možná i lyrika by se vetkla do té blbůstky, místy... Ale technicky! za TIP.

Eternal
05. 03. 2001
Dát tip
Noitamriffa, ani nevím.. někde se tu povaluje :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru