Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Slnečná korytnačka

31. 03. 2006
3
0
749
Som slnečná korytnačka, kráčam pomaly, na chrbte vláčim slnká iných. Nepotrebujem pomoc, ani súcit. (Možno odobrať trochu z tých sĺnk.)
Som čudný. Ale o nič čudnejší ako vy. Nechválim sa tým. Ľudia sa pri mne pristavujú, obzerajú si ma. Ešte sa nenašiel nikto, kto by ma spoznal, alebo pochopil. Som osobnosť. Obrňujem sa myšlienkami, ktoré nosím vo svojom pancieri. Nikto ich nikdy nespozná. Kladiem vrstvu na vrstvu a točím sa v ich kruhu. V skutočnosti som šťastný. Sám viem, kam siaham, kde začínam a kde končím. Sám vidím, kde je moja cesta a čo som vykonal.
Som osobnosť sám pre seba.

Lulu, to ale iba moj sukromny vesmir:) Som rad, ze sa paci

Lulu
04. 04. 2006
Dát tip
najprv som si myslela, ze to bude nova teoria o tom, kto vlastne vlaci na chrbte cely ten vesmir... a potom som dospela k nazoru, ze moj dojem bol spravny:-) Velmi dobre, inspirativne to je...:-)

Norsko
31. 03. 2006
Dát tip
:-)...nic jiného mě nenapadlo...

...ty vole toto je pecka...pobavila...a pritom sa dalo aj zamysliet... ...ja by som to uplne s prehladom slaol medzi uvahy... ...dobre...

...ty vole toto je pecka...pobavila...a pritom sa dalo aj zamysliet... ...ja by som to uplne s prehladom slaol medzi uvahy... ...dobre...

taka blbostka som rad:)

...som osobnosť sám pre seba..dobréééé som sa zasmiala normalne, :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru