Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mé studium

05. 03. 2001
0
0
1138
Autor
nikdo

Nač se učit? Proč trávit hodiny nad knihami? Nač zabíjet dny mezi bílými stěnami? Nač měl bych to znát? Nač? Bez toho snad nemohu mít rád? Jakou cenu má život, za co stojí žít? Láska, vášeň, moc co z toho chceš mít? Proč ubíjet život tím co za to nestojí? Co je svět? Láska? Nenávist? Obojí! Ne jen smrt, hlad, zášť a zlo a hloupé vzpomínky na to co bylo na to co mohlo být, hodiny mizí musíme uživat vteřiny a nebýt si tak cizí celý život strávený pod jejich dohledem někdy bych je rád zabil jedniným pohledem když už to nemůžu vydržet a mám chuť řvát pak pláču a nebo začnu verše psát. Snad pomůže mi to přežít ještě chvíli ikdyž cítím jak vztek ve mně sílí měl bych asi psát básně veselé o štěstí a lásce, o tom že již nežiji v prázdné cele, ale tyhle chvíle já si schovám nebudete je číst, nikomu z vás je nedám.
Vzdy pises tak horuco...pripadam si ako na divokom zapade. Niekde, kde zivot tak neboli...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru