Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prítomná minulosť

09. 09. 1999
1
0
1434
Autor
Kyslik

nakoniec som stratil vsetko

Načo mi je Tvoja fotka, keď vždy na ňu hľadím, cítim smútok. Aký úžitok má suvenír niečoho, niečoho maybe pekného, čo sme spolu mali? Veď všetko, všetko, čo sa kedysi stalo, čo sme spolu prežili, vyvoláva vo mne zlý pocit. Blbý pocit z nevedomosti, neviem, fakt neviem za čo ma stihol tento trest. Želám si, aby som ju mohol roztrhnúť, ale vtedy strácam odvahu! Želám si, aby som ju hodil do ohňa, chcel by som to dokázať, ale klamal by som, keby povedal,že to spravím! Načo je dobrý pekný výtlačok krásnej bábiky? keď práve jeden pohľad mi stačí na to, aby som cítil tuposť v tele, mal hmlu v očiach a slzy na lícach. Dúfal som, že ju zahodím, ale v zápätí sa oňu tak dobre starám, akoby to bola posledná a najdôležitejšia vec na svete. Želám si, aby zmizla, vravím, že si to Želám, ale len čo zavriem oči, mám ju pred sebou. tak dá sa jej zbaviť? Želám si, aby som ju stratil, ale vzápätí mám chuť na to, aby tu bola! Načo je dobrá Tvoja fotka, keď na ňu hľadím cítim smútok, bôľ v srdci, ťarchu na duši...
Naso
11. 07. 2001
Dát tip
cez forku dialóg s ŇOU a cez dialóg príbeh o vzťahu, ktorý bol... Pôsobivé.

Silvinka
11. 06. 2000
Dát tip
Kyslík, urobil si mi radosť tým, čo si sem napísal na naše reakcie. Ps: Snaď len dodám, že ak človek stratí všetko, zomrie. A ty ešte žiješ a to je skvelé!!!!!

Kyslik
15. 09. 1999
Dát tip
pozerám na fotku jej,
a počúvam slová vaše,
myslím, že nebude to rozmar len,
keď poslúchnem rady vaše,
slza, sťa krištáľová kvapôčka
uteká mi z očka,
ale ja s úsmevom
schovávam tento dar,
aby raz úsmev mi,
na tvári rozohrial - šťastie iných dlaní.

snoopy
15. 09. 1999
Dát tip
..hmm.. po smutku přijde snění..

Bibša
14. 09. 1999
Dát tip
Slovenština je jazyk pro lásku, všechno v ní zní tak měkce, žubrienka, lienka, je to vyvolený jazy pro básničky ...

... a tu fotku netrhej, jednou jsem to udělala, ta nejkrásnější fotky spálila a teď toho lituji, protože jsem spálila 4 nejkrásnější léta svého života, láska přebolela, zůstaly jen vzpomínk, bez těch barevných zvěčňujcích obrázků se však pomalu jedna za druhou vytrácí ...

... všechno jsi ztratil? Není pravda! Máš sebe! Největší bohatství. Udělej své srdce zase na chvíli celým, samostatným, schopným !!! A pak si tě to ztracené samo najde...

slavek
10. 09. 1999
Dát tip
Hledím na starou fotku.
Zmačkaná a bledá.
lze otřít slzu v oku,
však na srdci se otřít nedá.

Pálí slza vzpomínky.
Pálí na horké tváři.
Zbyly jen z moře kamínky.
pár škrtanců v kalendáři...

Ta slovenština se opravdu moc pěkně poslouchá.

Bříza
10. 09. 1999
Dát tip
Ano - líbí se mi to - nejen jazyk, ale i vystižený pocit, který znám - a to líp, než jsem to uměl sám.

Bolek
09. 09. 1999
Dát tip
Mám slabost pro slovenštinu... jsi opravdový a trošičku sentimentální...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru