Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pro Alinku

05. 03. 2001
5
0
1519
Autor
jester

pro tu 41/2 letou... co neumi jeste psat.. a pro jeji maminku..

Pro Alinku… Z mléčné dráhy peřinka, měsic za polštářek zachumlaná Alinka jako na oltářek hvězdičky tedˇ pokládá jak svěcené svíčky, něžný sen se ukládá pod jejími víčky.. Za maminku jitřenku, protože ji budí za babičku severku, také někdy studí.. Za tatínka měsíček (chodí pozdě domu) a co malý bratříček, copak dáme tomu ? A kterou pro dědouška tu hvězdičku schovat ? pošeptej mi do ouška, jak ji pojmenovat ? Vymýšlí si Alinka těch hvězdiček jména hezky hřeje peřinka jimi naplněná. Trvalo jen chvilinku přišla na myšlenku otevřela peřinku hvězdičky jsou venku.. A tak nejen pro strýčky, i na tety zbylo hvězdičkami pod víčky vše se prosvítilo.. Ráno vstává Alinka jak sluníčko svítí prázdná snad je peřinka duše.. plná kvítí….
jester
08. 03. 2001
Dát tip
))) jeste ze je tech jmen na vyber..)) dik.. za libeni

kafka
06. 03. 2001
Dát tip
Mňam! :-)))

Merle
06. 03. 2001
Dát tip
uf uf uf rudý náčelníku :-)) JOjo..

Bambulka
06. 03. 2001
Dát tip
jééé...to je něžňoučkýýýý! hned taky pospíchám do peřinky, básničku převedu pro kateřinky:-)) *!

alina
05. 03. 2001
Dát tip
Jééééééé :o)))) Jsem dojata k slzám. Ihned si to tisknu a odnáším domů jako poklad. Takovej krásnej dáreček jsem ještě nedostala. DĚKUJU TI!!!!! A egoisticky dávám (si) TIP *o*

Bix
05. 03. 2001
Dát tip
Krásne...nežnučké, hebučké...čo môžem dodať ?? Iba malú, maličičkú, veličičkú hviezdičku...

Falka
05. 03. 2001
Dát tip
:o)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru