Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pruhy

Výběr: Lord_of_the_Rings
05. 03. 2001
4
0
2681
Autor
Nens

Někdo má pruh na palici Někdo třeba dva Někdo ho má pod čepicí Další klobouk má Někdo má pruh na hlavě Někdo má tři na triku Někdo ujíždí na trávě Další frčí na piku Jen zebra, ta je dokonalá Ta má pruhy všude Nebere drogy, žere listy A nepřipadá jí to nudné
To je skvělé! Vážně super, moc sem se pobavila, dik!

Seregil
13. 08. 2004
Dát tip
Výborný... ještě jeden klub... sekce Hříčky se slovy...

machal
13. 08. 2004
Dát tip
z ty posledni sloky sem mel pocit ze ji vymyslel Voloďa :)

Petr_Pan
12. 08. 2004
Dát tip
Mno - rýmy ke konci trošku pobořený, ale - jako rýmovačka - nebo dokonce oslava pruhů - dokonalé :-) TIP + klubu :-)

Petr_Pan
12. 08. 2004
Dát tip
přes 815_0

Petr_Pan
12. 08. 2004
Dát tip
( avi )

815_0
12. 08. 2004
Dát tip
klub

Krel
16. 07. 2001
Dát tip
dost dobré...zajímavé, možná trochu chaotické, ale to já rád...!*

Nens
07. 03. 2001
Dát tip
čus Fundo! Za prvé sem holka- nens=zkrácenina od nensy=anička... Ale to neřeš. teď k té básni. Hele je to takový úlet, který se snad ani osvětlit nedá. Prostě sem to psala v takových zvláštních stavech, kdy sem myslela právě na to o čem tam píšu... Ty pruhy na hlavě znamenají číra- to má asociace s přednáškou mojí maminky (já číro nemám...) a nějak tak to tam vzniklo i s těma drogama. Prostě sama nevim...

Funda
07. 03. 2001
Dát tip
Děkuji. PS:tvé pohlaví si znamenám

Funda
06. 03. 2001
Dát tip
Příjde mi zvláštní ten přechod od pruhů k drogám.Snad jen, že bys tím myslel lajny.Také je v tom cítit přetvářka a snad i stereotyp jetli se nemílím. Budu rád, když mi pošleš zprávičku s podrobným osvětlením. Díky.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru