Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Už k vám nemohu dále vzhlížet

07. 04. 2006
0
1
1367
Autor
Dante

 

     Už nemohu dále příhlížet, jak hřeší boží papaláši,

     z jejich trapných, temných vět, se pytel klamů na zem snáší.

     I krev z pera Mormonova, řečí  slibných netratí,

     všechna slova tak i prdel, stejně patří do gatí.

   

    Ať vláda plná knězů, plazí se pod křížem Ježíše,

    nechť bible plná děsu, musí všemu přihlížet.

     Vždyť andělé neřesti, nejsou všichni svatí,

     i člověk chvíli ukájí se, a za svůj hřích pak platí?

 

     Už jen v sektách hrají, jak jsem viděl,

     bez majetku, bez pravidel,

     utopickou hru, -

     jako káně bez křídel.

 

    A děste se a třeste před svrabem pekelným,

    vy patrioti, ovečky písma poskvrněného,

    stále o vás směle bdím,

   střezte se právem všeho zlého.

 

   Už k vám nemohu dále vzhlížet.

 

 

  

    


1 názor

vzdyt ho nechávám zít, práve jsem mu napsal, ze vytvoril uchvatnou basen, ktera me dostala a mozna si ji vezmu na recitacku (dobra, zas tolik me nedostala, zertuji), takze nerej zas ty do me. To je pouze mezi mnou a ondrejem, ne mezi mnou, tebou a ondrejem.

vzdyt ho nechávám zít, práve jsem mu napsal, ze vytvoril uchvatnou basen, ktera me dostala a mozna si ji vezmu na recitacku (dobra, zas tolik me nedostala, zertuji), takze nerej zas ty do me. To je pouze mezi mnou a ondrejem, ne mezi mnou, tebou a ondrejem.

Tak, Ondreji, co ríci na tohle? Jsme presne tam, kde jsme byli na zacátku, pred cím jsem varoval. MOZNÁ je tohle pokus o vázné seriozní dílo, po nemz jsem volal, ale protoze te znám osobne, mohu si být jist, ze to není jen ubohá fraska? Kdyby to napsal kdokoliv jiný, vytkl bych mu akorát vulgarismy, jez narusují atmosféru. Pak bych mu rekl, ze to je skvelá, uchvatná básen, jez mne silne oslovila a je to neco, co jsem dlouho necetl a dlouho si precist potreboval. Vypadá to jako dílo cloveka, který se zamyslel na svou fortunou, nadává na tu spínu okolo, s címz se mohu ztotoznit a nekteré obraty jsou proste fenomenální. (kane bez kridel)Konec me proste beze slov dostal, ochromil, odzbrojil. Ale pak si reknu, vzdyt to napsal Ondrej a jsme tam, kde jsme byli na zacátku. Není to jen ubohá fraska? Nebudu se nad tím zamyslet a budu to povazovat na nádhernou básen, k níz uz nemohu dále vzhlízet. Jsa ochromen krásou. Presto tip jeste nedám, aby cas vyjevil, jestli ti tohle vydrzí, milý Ondreji.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru