Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak bych ti vyznal lásku? Po písmácku

07. 03. 2001
12
0
2214
Autor
3Kolik

Nechtěla bych se nikoho dotknout, ale tak mi to připadlo jako zajímavá myšlenka. Chichi. Prosím potrefené o shovívavost. Své informační zdroje neprozradím!

jako Lyryk: Chci zalehnout k tvým oblým myšlenkám, a ke zvuku tvých kroků zpívat kontrapunkt. Noc když slízne smetánek, jak vlahý sten tvých vin, vehladím ti do ucha sonátu pro hada. jako Tynic: Tvé oči jsou mi mořem, a já neplavec v nich tonu. Pro krásu je snadné zemřít. Však noc je ještě mladá, tak neváhej - já vypálím tvůj půvab do papíru, než sám jak papír uhořím. Ne? Tvoje chyba! jako Merle: Zítra, až se uvidíme upřeně se na tebe podívám, a s tichou prosbou ve tváři tě něžně chytnu kolem ramen... Ehm, teda pokud budu mít nějakou volnou ruku... jako Mirosláwek: Kdykoliv tě vidím, topoří se mi pozornost. A když jsi takhle blízko je pevná jako dub. Tak moc toužím ochutnat pozornost tvoji, a pít ji přímo z kalicha. Dřív, než noc k ránu dovzdychá. jako JiKo: Když za svitu hvězd držím tě za ruku, a procházíme spolu lesní porost, napadá mě neotbytná myšlenka. Pojďme spojit naše genetické potenciály.
Tynic
09. 05. 2004
Dát tip
a znovu a znovu :o)))))))))))))))))))))))))))))) *****!

sk8ergirl
08. 05. 2004
Dát tip
No je to vskutku zajímavé srovnání, docela mě to zaujalo, hlavně jako dobrý nápad...

;-)))

Yeziiinka
11. 12. 2001
Dát tip
Ty jsi prostě nezničitelnÉ! :))) (Éro) *!

Semipalakva
06. 10. 2001
Dát tip
Myslim že k tomu nemám co dodat protože se mě to netýká Nápad jsem měl podobnej, ale bylo v tom víc lidí... škoda že jsem to nedodělal... vypadá to jako velká sranda....

Šminka
11. 03. 2001
Dát tip
Pjeknýýýý :-DDDDD Tipík za to, že je mi chechtavo :c)

JiKo
08. 03. 2001
Dát tip
:-DDDDDDDDDDDDDD ...no to stačí...že... ps: kde sou mý podtržítka?:-))

Merle
08. 03. 2001
Dát tip
hň hň hň :-)))) tady někdo moc mluvil... a tak si zapěju: máááám jednu rukuuu vóólnouuuu ;-))

3Kolik
08. 03. 2001
Dát tip
Promiň mi Miroslawku za všechny mé přehmaty. Moje informace nejsou zas tak čerstvé, a určitě jsem neměla v úmyslu ti ublížit.

Miroslawek
08. 03. 2001
Dát tip
3Kolik: já fim, už je dobře ... stejně je to můj problém a ne tfuj

Falka
08. 03. 2001
Dát tip
;o) *!

JDqH
07. 03. 2001
Dát tip
Tož takhle dobře jsem se už dlouho nepobavil!!!!! S U P E R !!! *!

Ber
07. 03. 2001
Dát tip
chmchm chm chm ....to jsou věci

papouch
07. 03. 2001
Dát tip
a jak vyznávají lásku papouši? (rrád se nechám poučit, jsem nezkušený.. :-) srandovní a výstižné :-)

Albireo
07. 03. 2001
Dát tip
Dobrý, Koljo - Kolíčku! checht

Vio
07. 03. 2001
Dát tip
chachááááááá sqělé a poměr ně vý stižné! TIPík!!!

Vojtek
07. 03. 2001
Dát tip
perfekt!!!!! supr jak sviňa......... jako Miwa:-)))))))))))))) tíííííííp

Miroslawek
07. 03. 2001
Dát tip
3Kolik: jen tři droboučké poznámečky na okraj (a ne ve zlém) 1) Možná svého času. Ale už to není pravda. Dnes bych to napsal rozhodně jinak. 2) Opravdu jsi mne mohl(a) v současné době vynechat z vyznávání lásek. Ostatní se určitě dobře baví (a nemám jim to za zlé), ale já teď musím odejít někam do kouta ... a zatínat tam zuby až do práškova. Au... 3) Jsem Miroslawek s krátkým "a"

Stevenson
07. 03. 2001
Dát tip
U merleho to sedi zarucene.. u ostatnich nechci posuzovat.. ale vtipne v kazdem pripade a na TIP u mne..))

Adelan
07. 03. 2001
Dát tip
Vážně moc pěkný a zajímavý nápad. Co třeba příště ještě z pohledu písmáckých dívek a žen? Líbilo a pobavilo *

Bambulka
07. 03. 2001
Dát tip
WOOOOOOOOOOOW!!! tak tohle je žůžo!:-) teď se budu celý večer uchichtávat.... chicht*!:-)))))

Wopi
07. 03. 2001
Dát tip
Jo. To je zas jednou jasnej tip.

Yfča
07. 03. 2001
Dát tip
Skvělý. Tip.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru