Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vážně nevím, proč luna bledá...

10. 09. 1999
0
0
1444
Autor
Saša

Vážně nevím, proč luna bledá milenům v noci spáti nedá a bílé hvězdy v černé tmě nedají spáti ani mně. Toulám se poli, luhy, lesy a stále ptám se: "Lásko, kde jsi?" Ztratila ses jak z ohně dým. Proč už tvůj hlas zas neslyším? Že nemám cylindr a frak? Že volný jsem jak pták? Že pěšky chodím, auto nevlastním? Proto je z naší lásky dým? Bohatý jsem přec duší svojí a jenom hlupák se jí bojí. Že v kapse cinká jenom groš? Však citů těch mám plný koš!
Saša
14. 09. 1999
Dát tip
Ach Krytyku, básníku, nechápeš nic
zamilovanej jsem den ode dne víc
Jenom mám obavy že nepravou jsem poznal
že jenom osud nám falešné karty rozdal
Bibšo, má věrná utěšitelko milá
z tebe sem ke mně proudí života síla
slibuju vážně ti, něco s tím doopravdy udělám
hodím to za hlavu a řeknu si - potkal jsem anděla

(andělé přeci nejsou pro náš obyčejný život)


Merle
14. 09. 1999
Dát tip
Já ti nebudu radit, to totiž nejde. Jen ti chci tiše vyjádřím svoji podporu.

djPes
11. 09. 1999
Dát tip
Kačko, a co tak: Vlažně nejím co kuna nedá...?

Krytyk
10. 09. 1999
Dát tip
Koukej se konkrétně zamilovat a pochopíš všechno... :-))

Bibša
10. 09. 1999
Dát tip
Rozesmál mě Krytykův dodatek ... ale tvoje báseň k smíchu není. Co se děje s tvým stále věčně nenapravitelně pravidelným veršem a dokonalým rýmem? Ty jsi ale hezky rozhozený, že? A kde jsi zapomněl svá veselá slova? Nechceš se jít projít po starých místech a zase je najít? Tolik Ti slušely !!!

kačka
10. 09. 1999
Dát tip
Luna bledá, vážně by už měl někdo vymyslet něco jiného. Bohatství duše - pěkný obrat.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru