Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

68 nejsem Já!

17. 04. 2006
5
0
2811

Jeden filosof řekl, že Bůh je něco jako číslo… Dokonalý symbol.





jsem jen šerp vynášející hodnoty čísel výš
aby lidé uvěřili
že je to možné!
Vystoupat na největší horu
zvednout ruce

pak volně padat dolů
jen tehdy zapomenu
že jsem bůh
jako každé vaše číslo

symbolický

Nickyx
30. 06. 2006
Dát tip
ke kritikám: lol...(i když pro tebe asi bude známější gól) k dílu: je to smutné *

chceš hokejkou pod žebro?! ne, tak opakuj: "šerp!!!"

JiKo
26. 04. 2006
Dát tip
Člověče, Jágře, já myslím, že se píše ten šerpa :-)

sidonia
18. 04. 2006
Dát tip
jaka andreo co to meles zase

Jolana19
18. 04. 2006
Dát tip
plně s tebou souhlasím, nemyslí u toho, proboha k čemuby to bylo,myslet u milování, no to by mě docela znervóznilo myslet u milování (hele dala jsem si čistý izostar, tak se nediv). :)) Vaření a uklízení je zajímavá sportovní disciplína, ale osobně dávám přednost adrenalinovému sportu,jakým je dražba a nakupování pomocí aukcí, miluju ten adrenalin při dražení.

Zbora
18. 04. 2006
Dát tip
Mně to vůbec nepříjde blbý :o) t.

holky milují, ale nemyslí u toho, proto nikdy hokej nepochopí nalijme si čistého izostaru... stejně jako mužům jde hokej, jde i ženám vaření a uklízení a hokej je odvětví filosofie, to není nakupování

Jolana19
17. 04. 2006
Dát tip
Jardo je obecně známo, že holky hokej milují, skoro stejně jako hokejisty, nalijme si čístýho vína milujeme i silný auta, dobrý motorky a občas nějakýho rockera a až budu kritizovat hokej (to se fakt nestane) tak si stěžuj :)) Brasi jen ať se chlapec uvolní, jakýmkoli způsobem ono mu to rozhodně neuškodí :))

brasi
17. 04. 2006
Dát tip
Jardo,tvůj problém je,že se chceš každýmu zavděčit,až tě někdo přístě požádá o podání mýdla,slušně odmítni..i trenér by měl vědět,že hra vyskou holí je nebezpečná i ve sprše.. Jolano,on to tak nemyslí,zakázané uvolnění má vážně víc významů..

jolano, je obecně známé, že holky hokeji nerozumí... brasi: ani nevíš, jak mě v šatně mučí! natož ve sprchách... a to nemluvím o trenérovi

Jolana19
17. 04. 2006
Dát tip
díky všem zúčastněným stranám, už dlouho jsem se tak nezasmála, celá diskuze, tedy kritika, pod čarou byla lepší než báseň samotná. :)) Sorry Jardo

brasi
17. 04. 2006
Dát tip
no tak hraj pár zápasů bez přilby,von tě za chvilku nikdo nepozná.. jestli ten problém ale neni hloubější,kluci v šatně dokážou bejt hrozně zlý..

víte, lidé si myslí, že neznám algebru... ale já chci žít jako obyčejný člověk... chodit do hypermarketů, ke kadeřník, na manikúru, pedikúru, ani nevíte, jak moc zničené nohy mám a taky se chci naučit vařit indický čaj a nejezdit stále do Bombaje, když mám chuť můj život je jedna velká reklama (jsem samozřejmě sparťan a vím, že příště bude titul náš! honza novák je žabař) sidonia: andreo?

brasi
17. 04. 2006
Dát tip
"achjo,jsem jen šerp vynášející hodnoty čísel výš"

brasi
17. 04. 2006
Dát tip
Ty reklamní přestávky ti fakt nedělaj dobře,Jardo...

K_Anče
17. 04. 2006
Dát tip
sorry, ale mě zajímá, jestli Sparta nebo Slávka...dneska tě teda strčil do kapsy Honzik Nováků:))

sidonia
17. 04. 2006
Dát tip
idiote

ceder_john
17. 04. 2006
Dát tip
kdyby ses radši soustředil na to bodování..poezie je strašná děvka.. ta část s tím padat dolů je divná..

Narvah
17. 04. 2006
Dát tip
to prosím nedělej, chci být v bezpečí pod tvým křídlem..

Narvah: nepochopil jsi, ale přesto tě nezatracuji jenyk: nejspíš se v této problematice tolik nevyznáš jako já, chápu

Narvah
17. 04. 2006
Dát tip
ale to se pak jaromíre točíme pořád dokola a jsme se sebou spokojeni, jen občas potřebujeme nějakou tu deševní masturbaci.. :)

jenyku, jestli to nebude tím, že se na ledě bruslí... jakubisko, děkují, že ty jediný mi rozumíš narvah, copak můžu, když lidé tolik věří, že budu dál hrát? vždyť jsem pro ně bůh a bůh neumírá

Narvah
17. 04. 2006
Dát tip
ale vždyť si.. ovšem rozumím, že přes tu ohromnou symboliku, přes tu auru, která oplývá tvé jméno, je možná těžké, hodit to všechno za hlavu a být, jen být.. jen, jaromíre, chceš-li.. máš-li tu odvahu přelomit hokejku vejpůl a puky schovat do krabice a krabici do sklepa, výzbroj zasatvit.. zbav se té tíže a existuj jinak..

Jakubisko
17. 04. 2006
Dát tip
sympatické, působivé :)*

chci být také člověkem!

Narvah
17. 04. 2006
Dát tip
jaromíre, ty musíš hlavně hrát a nepřemýšlet.. zbytečně se tak propadáš do hlubin prázdnoty.. pevně sevři hokej, rozhlídni se napravo nalevo a švihej!!

Mikro: nevím, nedostal jsem žádný tip

děláte si ze mě jen srandu jako iva kubelková proč mi nikdo nechce pomoci

Micro
17. 04. 2006
Dát tip
Hele, myslíš, že toho Thorntona trumfneš?

nevíš, co je opravdový smutek

Narvah
17. 04. 2006
Dát tip
ahoj jaromíre, jsem rád, že sis v ve své hokejové kariéře zase udělal chvilku na poezii.. :) není to náhodou ten "šerpa" ?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru