Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ruské kolo

18. 04. 2006
0
0
363
Autor
lentak
Život je ako ruské kolo, keď sa konečne po rokoch odhodláš ísť naňho sám, bez rodičov, si plný odvahy, očakávaní, vieš, že to dokážeš. Nastúpiš a ono sa pomaly rozbehne... Všetko je super, zvládaš to, všetky problémy ktoré si doteraz poznal sa ti vzďalujú a ty stúpaš do výšin kde je božský kľud.
A zrazu....najprv je to len záblesk myšlienky že niečo tu nehrá. Je ti smutno. Kde sú tí, s ktorými si tu doteraz chodieval ? Prečo sa cítiš taký osamelý keď TOTO je presne to po čom si túžil ? Prečo ti je zrazu z toho zle a chce sa ti vracať. ? Veď si bol plný ideálov.
Bol si si taký istý tým čo robíš a už nie si... Je to preto lebo všetko je zrazu také iné ? Možno.
Možno si len myslíš že to nezvládaš, zatiaľ čo všetko začína byť fajn. Veď tu hore je krásne ! Vždy som tu chcel ísť aj sám. Všetci dole si ešte len kupujú lístky ale ja som tu.
A možno si niesi až taký istý tým čo robíš...Bolo to všetko prirýchle a až príliž nereálne aby to bola pravda. A zrazu si uvedomuješ že to nie je až také fajn. To čo si pokladal za šťastie zrazu skladá masku a ty si v tom tak zapletený že nevieš ako von. Nemôžeš vystúpiť, veď by to bolo trápne a potupné. A keď aj vystúpiš a bude to aj trápne aj potupné (veď to si vedel hneď) a ty to prekonáš,  ako môžeš vedieť že potom nezačneš znova túžiť ? Niečo ti hovorí že to tak bude. Počkáš ? Má to zmysel čakať ? Veď doteraz si čakal presne na toto, to máš zase na niečo čakať ? Čakať kým príde Godot ? Možno skutočne príde a všetko sa zmení.
 
A nabudúce keď sem pôjdeš, budeš vyrovnaný a sebaistý.
 
A nabudúce keď sem pôjdeš, budeš vyčerpaný a starý.
 
V tomto článku je 9 otáznikov a mnoho bodiek
 
Napriek tomu, že väčšinu vecí si v hlave vieme vysvetliť a urovnať, nie sme spokojný pokým čo len jediná vec urovnaná nie je.

...no zivot je ako ruske kolo..to mi vyznieva ako parafraza na foresta gumpa... ...co sa tyka uvahy samotnej... ...tak mi prisiel zaujimavy tak prvy odstavec...potom to sklzlo do uvahy a la domaca uloha zo slohu...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru