Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Falešná láska

09. 03. 2001
2
0
1200
Autor
asha

Čistá jako křišťál mezi cetkami, tvé písně slýchával o lásce bez lhaní. Hrdina uvěřil na falešný třpyt, nechal se okouzlit, teď může jen snít. Až mnoho času uplynulo, až bolest necítil, potkal vzácné zlato a tak jej ulovil. Vždyť kov je jako křišťál zrádný a klamný lesk, on láskou stále plýtval zas zbyl mu jenom stesk.
Angeri
19. 03. 2003
Dát tip
Jo, hezký, žádný rádoby úchvatný hluboký myšlenky

Basnilek
16. 03. 2001
Dát tip
Krásné jednoduše hezké.

Prokletí
15. 03. 2001
Dát tip
no jo no, já nevím, moc se mi to líb, je v tom spousta krásných věcí, já ale trpínm tím, když sleduju jak to bolavě stahuješ do "neletících veršů"... připadámi to strašně sepjatý, emůže to dát všechno, co v tom je m.

Albireo
15. 03. 2001
Dát tip
Jenom k uvážení: nesvědčil by Ti víc volný verš? Myšlenky se ve Tvých básničkách objevují hezké a připadá mi škoda násilím je svazovat do formy.

Pája
09. 03. 2001
Dát tip
Nějak mě to nezaujalo, ani tomu pořádně nerozumím. Je to tvůj prožitek? Je to prožitek? Co je to? Falešná báseň.

LN_Carter
09. 03. 2001
Dát tip
Asho, jak to děláš, že píšeš, tak krátké verše. Já se pořád snažím psát, ale pořád mi to nejde, všichni mi to kritizují, že to mám moc dlouhé a tak jim uniká obsah. Potřebovala bych poradit. Předem ti ď.... tvůj Upča

Funda
09. 03. 2001
Dát tip
Nesnáším faleš.Ovšem ta báseň se falešná rozhodně bíti nezdá. A Típnu si, protože se mi to fakt líbí.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru