Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Smrt anděla

22. 04. 2006
2
0
587
Autor
Punkytka

                                                                                      SMRT ANDĚLA

Byl jeden bílý anděl a začal se oblékat do černa,z nebe ho vykázali a on neveděl kam jít.Toulal se,procházel mezi lidmi ale nikdo se na něj ani nepodíval byl černý a oni bílý,proč?říkal si "proč jen nemám kam jít?"topil se ve své vlastní hlavě,bál se sám sebe a bál se jich.Začalo pršet a na jeho černá křídla padaly velké kapky deště a slepovaly jeho perutě jako rozteklá slída.Anděl se rozplakal cítil,že už nemůže dál z jeho očí skanuly krvavé slzy,potůčky krve se hrnuly přez ten andělský obličéj na zimou zmodralé rty,které surově sevřel.V ústech ucítil hořkou chut své krve tak hořkou jako je chut jeho bolestného života.Hlavou mu prolétla myšlenka na smrt pevně ji chytil a nebyl ochotný se jí vzdát "smrt"bylo by to přeci tak krásné umřít a už nic necítit, necítit bolest ani zklámání už mu nic nebránilo. byl rozhodnutý ,najednou se usmál ,chtěl se usmát na celý tenhle svět ikdyž mu tak moc ublížil.Vystoupal po schodech jednoho panelového domu ,vylezl na střechu a koukal z té výšky ,"to byla nádhera", najednou byli všichni tak maličtí a on se cítil jako král,roztáhl křídla,spažil své bělostné ruce a skočil.Už je konec říkal si...je konec mého smutného životaajá jsem konečně štastný.Smrt pro něj byla vykoupením,néjlepším možným řešením..protože kdo by se zajímal o padlého anděla???


Punkytka
27. 04. 2006
Dát tip
no určitě už to psal někdo jiný ale každý nějak začíná a já to píšu hlavně,protože chci a něco mi to dává se takhle vypsat ale díky za všechny komentáře sem ráda za všechny názory jak už kladné tak záposné tak thanks and peace:-0)

Punkytka
27. 04. 2006
Dát tip
for Lakrow:urči budou ale ted nejní moc časíku:-(

Punkytka
27. 04. 2006
Dát tip
no určitě už to psal někdo jiný ale každý nějak začíná a já to píšu hlavně,protože chci a něco mi to dává se takhle vypsat ale díky za všechny komentáře sem ráda za všechny názory jak už kladné tak záposné tak thanks and peace:-0)

Lakrov
25. 04. 2006
Dát tip
Všechno, o čem kdo napíše, už bylo popisováno někým před ním. S tím se musíme smířit. Snad je pár výjimek, ale ty buď upadnou v zapomění, nebo jsou oslavovány. Bavilo Tě to psát? Tak se netrap úvahami o originalitě, nadčasovosti nebo věčnosti. Budou další?

Vespa
23. 04. 2006
Dát tip
tim si musí tak nějak asi projít každej :)))

Weruss
22. 04. 2006
Dát tip
Moc hezké a velmi živé.

Narvah
22. 04. 2006
Dát tip
padlí andělé, to je obehrané téma, na druhou stranu: prozaické zárodky, na kterých by se dalo stavět, tam jistě jsou..

Nicollette
22. 04. 2006
Dát tip
ahoj, hele.... myslíš, že to o čem si napsala teď tuhle povídku, je originální téma? Že už to nenapsal třeba někdo před tebou nebo tak??

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru