Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jiná

22. 04. 2006
1
0
414
Autor
Punkytka

jáá

                                                                                       JINÁ

"Jiná" zvláštní slovo co říkáte?pár písmen a dokáží říct tolik věcí,tolik názorů a vět které lidi vyřkonou z úst a pak je tu ta dívka ta o které se před chvíli všichni bavili s opovrhujcím a zlostným úsměvem na rtech vlastně nic neudělala jen změnila svůj život své názory styl a ted jí všichni odsuzují ale jí se to líbí...líbí se jí když na ni lidi koukají s údivem skoro jako by byla z jiné planety a přitom přitom je vlastně ona normální a všichni ostatní sou jiní chovají se podle tradic a vytyčených názorů které jsou podle nich správné ale co když nejsou?a co když si to vlastně ani nemyslí?jenom si to všechno vsugerovali přáli si aby si to mysleli a ti kteří jen trochu vybočí z řady ti kteří mají jiný názor na ty se pak dívají skrze prsty.Jednou šla tahle dívka jménem Marlen městem koukala po lidech a všichni se jí zdáli tak nicotní a nezajímavý dívala se do výloh a nic jí nezaujalo a to ještě před dvěma měsíci by začala šetřit na to nové triko a kolhoty které viděla ale ted?ted je jiná už není tím co byla dřív....ale co tedy vlastně je?sklopila oči,už nechtěla přemýšlet..vytáhla z krabičky poslední cigaretu ä zapálila ji,plamenem který ji ožehoval tvář.cítila příjemné teplo a jen si pomyslela co ted asi dělá ten týpek co s ním tehda pařila jj bylo to fain ale ted už je to pryč a je to dobře sama to tak přece chtěla,vlastně chtěla i nechtěla bála se že se do toho taky namočí že si dá piko a pak už by jí z toho nikdo nevytáh.Ani nevi jak se tam vzala ale stojí na zastávce...ze zatáčky se vyřítí autobus číslo.666.to je divné tuhle linku nezná..ze zvědavosti nastoupí ,kouká kolem všichni jsou zticha a celý v černém mluví jeden přez druhého ale ona jim nerozumí rozhlíží se a před sebou vidí toho kluka už si vzpomíná a všechno ji nějak zapadá tehdy na tom záchodě když byla opilá píchla si to!! vyhrne rukáv a je tam jeden malý fialový vpich ,dveře se zavírají a ona ví že už nemůže ven poslední výkřik poslední pohled na slunce a už jede....jede do stanice ze které není cesty zpět ,do stanice "peklo."


Punkytka
27. 04. 2006
Dát tip
no možná že to je něco jako autoterapie nebo zpověd ztrápené holky ale jak už ste řekli tím si musí projít každý....no občas máme každý depku bylo to trochu ovlivněné tím co se mi v poslední době stalo a potřebovala sem se z toho dostat tak sem si napsala tuhle svojí "jinou":-)zdr:0-)

Vespa
23. 04. 2006
Dát tip
mno...i timhle si musí každej projít... (když to tak čtu, tak se musim smát, jak sme všichni stejný...rozlobení a hloupí)

Narvah
22. 04. 2006
Dát tip
autoterapie? když už, tak bych to promyslel a vyškrtal, než to sem hodíš. takhle to vypadá spíš jako výpověď ublížené holky..

solomon
22. 04. 2006
Dát tip
všichni jsou zticha a celý v černém mluví jeden přez druhého...???? tak sou zticha nebo ne???? je to takový začátečnický...ale to je tu plno věcí ale celkem jíbí jo *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru