Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Totální kravina

26. 04. 2006
0
0
1303
Autor
Dante

Následující zápletka se odehrává v Olomouci, kdy situaci komlikuje rozjímající dalibor nad kouskem pampelišky a Sába, která se snaží přesvědčit Zuzku o tom, že Olomouc je nejlepší.

Sába: Tak co, jak se vám líbí Olomouc?

Zuzka: Mně se chce spát.

Dante: Ujde to.

Sába: Uááááh! Jak se opovažuješ neříct...I dont´d understand, why you not able to find, že Olomouc tě uhranula! Asi tě nevezmu na Sigmu.

Dante: Sábo, buď radši svěží. Sigma hraje výborný fotbal a Olomouc je super. Tož to město je prostě báječné.

Zuzka: (pohledem připomíná mumii) Já chci na zmrzlinu.

Sába: Doufám, že se vám všem líbí Olomouc, Ariska říkala, že vás všechny pokouše.

Dalibor: (tiše podotýká) Jak vlastně můžeš mluvit o psech, když na světě umírají kočky? Vše v podstatě závisí na harmonii mezi přírodou a naší duševní energií......

Zuzka: (konečně se probudila) Jaká mumie, jaká mumie?

Dante: Zuzko, jak se opovažuješ nemluvit v přitomnosti Sáby o krásách Olomouce?

Zuzy buzzy: Ježiš.....kde je ta zmrzlina? Pájo, kup mi zmrzlinu.

Dante: Zvu tě na pivo. Jo, už to mám. Dáme si spolu ňáké místní Kozle....

Sába: Uaaaah! Ježiši Pájo!

Lenka Kř.: ........fakt jako, to podzemí bylo prostě úžasný, zajímalo by mě.....podzemí......mezi podzemími........do podzemí....

Dante: Zuzko, hrabe ti?

Zuzka: A proč by mi mělo hrabat?

Dante: Z toho horka přeci. Ariska se sice může chladit jazykem......Zuzy, ty opravdu vypadáš jak mumie. Ještě sarkofág je  z tebe pravá Soběšická příšera. Ježiš Zuzko, doufám že ses neurazila.

 

Ve druhém dějství je vyobrazena Sába, která ostatní přesvědčuje, že ta Olomouc není zas tak úplně na kočku.

 

Sába: Tak tady máme muzeum, které je například hezčí, než je v Brně.

Dante: Tak to jako fuck off. Asi máš pravdu.

Dita: OK. So, teď bychom se mohli přesunout na náměstí oukej? Prosím vás ale, kde je Dalibor.

Dante: Libore!.........zdarec, my sme z Brna!

Olomóčáci: (pojídaje tvargle) Tak to je hafo hustý.

Sába: Pájo, ty seš magor.

Zuzka: (tváří se jako koloušek) Jóóóó!

 

                                                               FUCK  OFF!


No Pájíku, nemůžu říct, že by to bylo špatné. Ale... nechceš mě někdy ukázat v pozitivním světle, ne jako vymaštěnou holku co si zpívá, říká jedamane nebo kecá o podzemí?!!! Jinak dobrý ;) L.

sidonia
27. 04. 2006
Dát tip
rekla bych, ze nazev to vystihuje i kdyz bych mozna este trochu pritvrdila, no

Lais
26. 04. 2006
Dát tip
Dobrý dante, dobrý...hold...Olomóčáci se poseró

Chance
26. 04. 2006
Dát tip
Je to taaaaakhle super!!!!

K_Anče
26. 04. 2006
Dát tip
..sebranka podívínů, zdá se

Ech. Stačí jako kritika?

Dante
26. 04. 2006
Dát tip
Rychle sem napište ňáké krytyky!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru