Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

toto neni deja vu, ale moje detstvo

11. 03. 1988
2
0
560
Autor
Johanka

Ak uvážim, že snívam skoro o všetkom, potom je ale nebezpečné, že svoje sny nenávidím a chcem s nimi skoncovať..

Je veľa vecí, kvôli ktorým som vážna. Odmalička mi chodia v osmičkách po rozume, daktoré stvárajú saltá vzad. Lenže, za mnou je minulosť, o ňu sa nezraním ! V hlave mám túžbami navŕtané šachty, prepady snov. Do podvedomia.. Otázky ? Tých sa bojím. Odpovede ? Iba potichu. Želania ? Nemám. Veď stále snívam ! Všade sú odpovede na ktoré sa neopýtam,lebo mi pripadajú hlúpe. Premeškala som vek, keď bolo treba niektoré otázky niekomu položiť: - Ujo, nevieš ? keby mal človek sedem prstov, bola by v matematike miesto desiatkovej sústavy sedmičková ? - Teta, naozaj voda z práčky tečie až do mora ? Pravda, ten túlavý pes ušiel do lesa ! - Decko, prosím Ťa, čuš už chvíľu ! - Mami, len posledné.. Vieš čo mi vŕta v hlave ? Všetko odpozorujeme z prírody.. Prečo potom, žiadne rýchle zviera, nemá kolesá..
JohnieBass
03. 01. 2002
Dát tip
svět v němž je otázka shodná s odpovědí! J.Bass

Wopi
23. 07. 2001
Dát tip
všude jsou odpovědi... ano... ale nejsou všechny hloupé... jen je třeba se trochu přehrabovat (drahé kameny také nenajdeš hned, než nějaký objevíš mezi obyčejným štěrkem, pomalu už bolí záda) :-)

hermelín
17. 05. 2001
Dát tip
dobrý, moc dobrý................................!!!!! -****************-****************-

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru