Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

První noc

07. 05. 2006
2
0
1077
Autor
pupitooo

Čistá teorie z mé hlavy...

První noc v peřínách
první noc v posteli
košilku máš na sobě
a lákáš...

První noc s tebou
v tajném obětí
první noc kdy...
noha s nohou potká se

První noc jen mezi náma
a ráno polibek
první noc jak dlouhý sen
a bez konce

První noc kdy směl jsem tě
do dna ochutnat
jak chutná krása
jak chutnáš ty

První noc a jenom ty
první noc tma a my
prvně kdy tvé vlasy
k tobě mě spoutaly

První noc...
první a nejhezčí
tma..peřina
a jenom my


stenos
08. 05. 2006
Dát tip
Objěti lásky...hmm.

Morticie
08. 05. 2006
Dát tip
To jsem nepsala já, ale moje sestřička, která se zapomněla přihlásit. Nicméně jsem si všimla, že jsi pěkně kritický k ostatním, Pane Básníku...

Horavin
07. 05. 2006
Dát tip
Rozkošná .-)* ...Zvláště po všech nářcích tady nějaká ta noha co se k noze vine rozhodně nic nezkazí. Haf!

pupitooo
07. 05. 2006
Dát tip
Tak to samozřejmě, ale taky sem od tebe chtěl vytáhnout nějakou chválu, nemyslíš?;)...taky ti nemůžu furt radit co máš říkat:-) Ty se měj taky mortecino;)...Karel je od Petra sice dál, ale tak přeci jenom sem tady vedenej jako pupitooo, né?..Karla do toho nepleť, to by v tom byl pěknej bordel:-) tak se měj pěkně a pozdravuj slečnu;)

mortecino
07. 05. 2006
Dát tip
no, myslím že nechci, taky bych ji ještě rád někdy viděl) nic Karle, měj se (už tu seš jednou Karle, to nezměníš)

pupitooo
07. 05. 2006
Dát tip
Neboj, beru to s rezervou;)...ale díky za upozornění:-)..jo, jen ať si to přečte;)...nechceš mi o ní něco ještě říct?..slečny se občas rády o sobě něco dozvědí:-) Karel není moje pravý méno..ani nevím proč sem si ho sem dal:-)...každopádně díky...ale bylo by špatné, kdyby tě tohle nějak bralo..bylo to spíš psané pro slečnu:-)....jinak práce na mě bude ještě kupy.....

mortecino
07. 05. 2006
Dát tip
muhahah) neber mne prosím mnoho vážně, já o ní moc nevím, vlastně mám docela jasno, jen ji chci trošku provokovat) tak já jí ještě pošlu avi, a nebudem to rozebirat) Karle, ty ale nebudeš hloupý chlapec, čti a piš a pracuj na sobě, třeba dojdeš zdárného výsledku, neže by mne tvoje věci zatím nějak braly, nicméně když si vzpomenu na své začátky, byly stokrát horší)

pupitooo
07. 05. 2006
Dát tip
jo tak takhle, tak to samozřejmě chápu;)...snad ani od tebe nebudu vybírat na nájem reklamní plochy;)... O promiskuitních?..hej, najdu si to ve slovníku...(né,kecám)....hej, tak podle toho jak to bereš ty... tak pokud je taková, že nemá pevný vztah a chce si jen užívat a přitom si vybírá jenom ty, se kterýma je jí dobře i citově, tak bych si o ní nic špatnýho nemyslel, ale když jde holka s každým?....no nevím ,zase mi nenáleží tu odsuzovat slečny, tak nevím....ale spíš bychsi o tom promluvil s ní, takové slečny bývají hodně otevřené...

mortecino
07. 05. 2006
Dát tip
samozřejmě že ne! (reklamní trik, možná si to některá přečte))) tak mi napadá, co si myslíš o promiskuitních lidech? znám totiž jednu takovou dívku a nevím co si o ní myslet) potřebuju nutně radu, faktžejo!

pupitooo
07. 05. 2006
Dát tip
tak to nevím,mno:-)...ty jsi nějakej skromnej...ty snad máš slečny někdy dost?...

mortecino
07. 05. 2006
Dát tip
tyvole ty musíš bejt dobře voblíbenej) nikdy nemít dost)) to mi teda moc nejde, většinou právě

pupitooo
07. 05. 2006
Dát tip
tak to zkus z nějakou slečnou:-)..uvidíš, že jí nikdy nebudeš mít dost...

mortecino
07. 05. 2006
Dát tip
tak to je pěkně nefér! kecáš totiž)

pupitooo
07. 05. 2006
Dát tip
Jo to kdybych věděl:-)

mortecino
07. 05. 2006
Dát tip
hej todle se ti líbí? to budu psát taky! mě si nikdy tip nedala, bué vlastně ani kritiku, teda pisanou (hej autore, jak se ochutnává do dna?)

Morticie
07. 05. 2006
Dát tip
a proč ne? klidně jo!*

Pro mě NE...promiň

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru