Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

To když jsou dva a je jim hloub

10. 05. 2006
11
0
1469
Autor
Fluidum

Věnováno Sjuuu

to když jsou dva a je jim hloub

tak jsou si druzí?

 

a který rarach se jim zhoup

na střevech jako na popruzích?

 

volali přece do studní

a do nebí

a chtěli

být  ke druhému osudní

a k sobě osiřelí

 

kdo je jim první?

kdo byl proud

čištění krve od kurkumy?

že si jsou druzí...

neprotnout

 

dotknout a nikdy

neprotnout

 

to ještě vůbec někdo umí?


sidonia
26. 10. 2006
Dát tip
je to krasny

blbjenka
12. 05. 2006
Dát tip
do pééérčic prááce. poklona, potlesk. a upřímnou závist :)

Fluidum
12. 05. 2006
Dát tip
Ke Sjuuu: No, není to jednoduché. Dárek určitě, tak už to u dedikací bývá - a Tobě, samozřejmě. Z cest? - to ne, i když některé věci mohou vzniknout snad jen v Brně (nejen májovém). Zač? Obdiv nad úrovní Obdivovatelky papoucha ze štatlu. Tvoje poezie mě skutečně oslovuje, jak málokterá na Písmáku. A také neúnavnost, s níž zveš a organizuješ věci, z nichž evidentně nemáš víc než radost. Za krystalickou čistotu veršů, rýmy až za zrcadlem v kraji divů, poselství, kterým rozumím a cítím je až přes kůži, což není málo. Shrnuto: za bytí jiné, než je v kraji zvykem. A "báseňka" sama? Tušení něčeho prvního, za druhým skrytého.Polovecké tance nad tajemným hrobem. Kdo v něm leží, neví se. A přece zve k tanci. Nikdy neprotnutý, stokrát dotýkaný.Pouhé čištění krve, leč důležité pro další bytí. Kurkuma to umí (čistit krev) - a ještě někdo? Třeba Ty?

sjuuu
11. 05. 2006
Dát tip
když už se báseňka ptá, budu se ptát taky: dárek? pro mě? z cest? zač? a co v tom dárku je, myslím kromě hudby, hudby, otazníků a hudby? (a ovšem díky vřelé jako májový brno.)

(závorka)
10. 05. 2006
Dát tip
jo, ale jo (líbí) T

papouch
10. 05. 2006
Dát tip
hele mi se to líbí, já sice nevím proč, ale líbí, no :>

Horavin
10. 05. 2006
Dát tip
* .) v lese bývá veselí...

Zuzulinka
10. 05. 2006
Dát tip
mě taky*

oleandr
10. 05. 2006
Dát tip
líbí moc...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru