Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rozhovor

19. 08. 2006
6
0
2242
Autor
be_be

Vyšla z izby a oprela sa o zábradlie na balkóne. Stála tam s pohárom piva v ruke a pozerala na hviezdy. Zrazu sa vedľa nej ocitol on. Zapálil si cigaretu.

„Ty si na mňa naštvaná, však?“ spýtal sa akoby nechtiac.

„No, hej...Vlastne nie, to nie je to správne slovo, nie je úplne výstižné, skôr by som povedala, že mám na teba ťažké srdce,“ trochu prižmúrila oči a ohla pery do čohosi, čo pripomínalo úsmev, takže sa jej podarilo vystrúhať dokonale ironickú grimasu.

„Veď ty si ma odmietla.“

„Ale veď tu vôbec nejde o to, kto koho odmietol,“ odvrkla podráždene, „ide o to, že si mi nemohol venovať ani dve minúty svojho času, ani dve vety – aby si mi povedal - pozri moja, bol som opitý, cítim to takto a takto... A keby si chcel tiež by som ti povedala, ako to vnímam ja. A keby si to bol spravil, vedel by si aj, že som ťa vôbec neodmietla.“ Chvíľu bolo ticho. „Ale ty si nemohol... Hoci som ťa o to trikrát poprosila. O tom úbohom pokuse s mailom už ani nehovoriac. Vieš aké to bolo pre mňa ponižujúce? Ja ti nerozumiem, veď len to som od teba chcela, nie aby si ma ľúbil alebo čo...,“ odpila si z piva. V skutočnosti chcela, aby ju aspoň chvíľočku ľúbil, ale nikdy by mu to nepovedala. Stáli tam a mlčali. Dofajčil cigaretu.

„A ty si čo vlastne teraz o mne myslíš?“ zvedavo a trochu neprítomne na ňu pozrel. Aj ona naňho chvíľu hľadela. Uvedomila si, že sa jej už nezdá ani zďaleka taký krásny ako vtedy.

„No podľa  mňa si fakt milý chlapec, naozaj, fakt zlatý. Taký zaujímavý. Ale zároveň mám pocit, že po tomto svete len tak zmätene pobehuješ, ako také igelitové vrecko, ktoré lieta vo vetre. A keď niekomu nerozmuieš, necháš ho tak, miesto toho aby si sa opýtal...alebo si ho aspoň vypočul, keď sa ti snaží niečo povedať.“

„Mhhh,“ pokýval trošičku podráždene hlavou, „a môžem ti aj ja povedať, čo si o tebe myslím?“

„Radšej nie, zranilo by ma to,“ mala strašnú chuť rozplakať sa. Vrátila sa späť do izby.


..jo..fajn...

be_be
20. 08. 2006
Dát tip
no, stalo sa to, ale len v mojej hlave...:) ale ono sa cosi podobne skor ci neskor stane, som zvedava ako sa to bude pridrzat tohto scenara:)

obluda
20. 08. 2006
Dát tip
celkom by sa dalo uverit, ze sa to normalne stalo.... :)) celkom fajn, niekde by sa to dalo urcite vylepsit, nieco pridat, nieco vynechat,ale fajn

Horavin
11. 05. 2006
Dát tip
:D

be_be
11. 05. 2006
Dát tip
@horavin: nie nie, vsak praveze to je take fajn - chapes, to znaci, ze vedies dynamicky zivot:) sa mi to proste zdalo take zaujimave, tak som sa na to opytala. nice day zelam!

Horavin
11. 05. 2006
Dát tip
be_be: Někdy ano. A je na tom něco zvláštního?

StvN
10. 05. 2006
Dát tip
Líbí se mi, jak píšeš.

be_be
10. 05. 2006
Dát tip
teda vlastne o jedenastej? a rano?

be_be
10. 05. 2006
Dát tip
p.s. - ty chodis spat o desiatej????

be_be
10. 05. 2006
Dát tip
no presne tak to bolo myslene, si to vystihol, dik:)

Horavin
10. 05. 2006
Dát tip
Nádherná jednoaktovka plná neotřelé legrace. * (Musel jsem se přesvědčit četbou ostatních děl, abych nešel spát s pocitem viny, že jsem svojí kritikou mohl zranit něčí city.)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru