Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Můj svět

10. 05. 2006
10
13
2475

Myšlenka mi kreslí obraz do mysli
Plný barev a budoucnosti
Já se tomu celý bráním

Raději zůstanu v světě pesimizmu
V tomhle světě se vyznám
A můžu se nechat litovat od ostatních
To bude správná volba
Jenom má volba...


13 názorů

nevím, co bych na to řeklo... jednoduše... děkuji :)

děkuji... to bylo mínéno dost ironicky :)

Řízek
13. 03. 2008
Dát tip
mno, nevim jestli správná, nechat se litovat, to zní tak trochu pokrytecky,... ale jako zajímavá miniatura jo,..

dík za názor...

děkuji vám...

bajron
03. 03. 2008
Dát tip
blizky pocit pre mna! tiez radsej v tom svete:)*

Ó
03. 03. 2008
Dát tip
...celý?...*

děkuji :) opravdu moc

smejo
03. 03. 2008
Dát tip
Moc hezky, Větroplašno... se mi to líbí...

děkuji za zastavení, prosím, kde mám ty chybičky? Já bych si je opravilo;) A jsem rádo, že jsem ti někoho nebo něco připomenulo...něco to v tobě teda vyvolalo;)

LastSamurai
11. 03. 2007
Dát tip
pěkné vyjádření, něco mi to připomíná.. něco ze života:)

tí jo, seš mě odsoudila...:D...já možná také ani nejsem;)Já jsem bezvětrné Větroplašno...:D A dík za tip...:D

Jo, ono to nejde vždy překonat jen tak...taky někdy musíme být i pesimisti, aby tenhle svět nebyl přiliš optimistický, no ne?:)

Ivo Koivo
11. 05. 2006
Dát tip
takových případů běhá po světě...

palino8
11. 05. 2006
Dát tip
zbytek většiny ;) ...hezky řečeno

K_Anče
10. 05. 2006
Dát tip
..ale!!!

Háber
10. 05. 2006
Dát tip
jo ˇ

ale občas to taky nejde...já povětšině taky optimista jsem...ale ten zbytek většiny se kam schová?

budu rádo když se ti něco líbit bude a když ti to něco i řekne...:)

aquapolo
10. 05. 2006
Dát tip
milé větroplašno(mimochodem bezva přezdívka:) mysly - se píše mysli:) možná Ti ještě toho tipa dám... na podruhé z toho začínám vnímat určitý pocit... pocit snad "sobeckosti, samolibé účelnosti", přeci jen to něco říká... :o)

where is my mistake?Please say me it;) A co ti vadí?Jsem zvědavé...;)

aquapolo
10. 05. 2006
Dát tip
chybišky:) pak mi trošku vadí myšlenka a mysl v jednom řádku... celkově zajímavý únik, připomněl jsi mi někoho z minulosti, stejné postoje k životu:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru