Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

pád ze židle

12. 03. 2001
2
0
1622
Autor
tOjik

Čověk se houpe na židli a najednou jím projede z podbřišku takvý záchvěv bázlivosti, že mu málem praskne srdce. Snaží se čehokoli chytit, dívá se na vzdalující se tabuli, spolužáky a lavici. Mává rukama ve snaze oddálit nevyhnutelné - PÁD. Svět se zpomalil. Život se krátí. Zbývá jen zhluboka se nadechnout a čekat. Vím, že spadnu, je to jistější nežli smrt. Jediné co můžete dělat, je pokusit se tam dáti ruce, aby působily jako tlumiče. Poslední, co mě napadá: "Měl sem vás rád, lidi!" BUM!!! "HAHAHA!" smějí se všichni a vy vstáváte ze země, sedáte si na židli, ale v houpání nepřestáváte. V tom si asi většina lidí pokoj nedá.
Lee
04. 05. 2002
Dát tip
chtělo by to houpací křesla povině instalována k lavicím školních tříd :-) a taky k počítačům (akorát ty obrázky by se rozmazávali v letu) a za volant... (to teda nefím :-))) rozesmálo p!p

Sarina
06. 04. 2002
Dát tip
:)Psledni zidli jsem rozbila prvni den v praci:)

:-)))

Popelucha
29. 05. 2001
Dát tip
hihihihihahaha, dobře ti tak, taky se houpu

Vzpomněla sem si na bráchu, ten jednou spadl doma ze židle tak, že po pádu seděl na zemi a opěradlo židle měl namotané kolem krku.


Falka
14. 03. 2001
Dát tip
Hahaha, bráško, ty asi budeš po mě :o))))

Vio
13. 03. 2001
Dát tip
Jo, houpání na židli je jako droga. Takhle jsem známým na chatě odrovnal už dvě plastové židle ;-)))

Vojtek
13. 03. 2001
Dát tip
Houpy hou, Houpy hou... :-)))

papouch
13. 03. 2001
Dát tip
já když to četl poprvý, taxem se strašně řehtal :-))

Jarodějka
12. 03. 2001
Dát tip
asi jsem hodná, protože jsem se nezasmála

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru