Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nesnažte se

13. 03. 2001
1
0
1546
Autor
Lucika100

Nečti to je to nudny a o ničem!

Muj otec vyplňuje statisticke formulaře pohledem z okna. Nekdo se s tím prozměnu piplá. Je úplně jedno jaké čísla se dostanou na statistický úřad, nikdy nebudou ani z poloviny přesná! Proč se snažíte psát básně či povídky? Nemá to totálně cenu! Nikdy se nemůžete proslavit! Statisticé údaje jsou jasné! Kolik znáte vy sami autorů? možná stvky? Stovky za selé dějiny lidstva? Tak to je jasný důkaz hoto, ze pravděpodobnost s jakou se o vás budou děti učit ve škole je 1:1000...(hodně nul)! Nepište blbosti travte svůj čas lépe! a šetřte klávesnice a své mozky!
Borec
13. 01. 2002
Dát tip
Kdyby se nikdo nesnažil, tak by nebyli slavní lidé, a proto bychom se o to měli pokusit. Když to nevyjde? .... nevadí

pino15
27. 12. 2001
Dát tip
nedefekuj! praskneš!

BadAngel
06. 06. 2001
Dát tip
luciko, Nesnaž se!!! mě nepřekecáš :)))

niXt
26. 03. 2001
Dát tip
To sand ani nemyslíš VÁŽNĚ!!!! Bez literatury byl svět tak chudým, že si to ani nedokážeš představit!!!!

brooklyn
20. 03. 2001
Dát tip
luciko, tos tomu dala.Doufam ,ze sama tomu neveris ,jinak by to bylo s Tebou dost smutne. Clovek neni stroj a takovym by se stal, kdyby krasy zivota prehlizel.A jinak souhlasim s Vojtkem.I kdyz o slavu se pokouset ani nebudu.

Funda
16. 03. 2001
Dát tip
Není třeba slávy a úspěchu, když se člověk snaží dělat něco pozitivního pro druhé a rozdává radost. PS:skus to a uvidíš, že Tě to samotnou ohromí

Verita
14. 03. 2001
Dát tip
jejej, to mě opravdu zasáhlo...takže nebudu slavná? ani bohatá?....a já se tolik těšila.... :-))))) co si teď počnu.....? :-)))

papouch
13. 03. 2001
Dát tip
Nedýchej! Statisticky jest dokázáno, že dýcháním se na světě proslavilo pouze několik astmatiků, a to jen v kruzích lékařských. Proč zbytečně dýcháš? Nemá to totálně cenu! Nikdy se nemůžetš proslavit! Nedýchej, šetři tak plíce a námahu tím ušetřenou vlož do něčeho jiného, užitečnějšího ! ...teď vážně: Pokud takto uvažuješ, tak je to hodně, ale HODNĚ smutný :-((

myrinda
13. 03. 2001
Dát tip
někdy je cílem samotná cesta...

gdegdo
13. 03. 2001
Dát tip
otevrela's mi oci... odedneska nesahnu na pero :-)

Vio
13. 03. 2001
Dát tip
Je to vůbec myšleno vážně???

Vojtek
13. 03. 2001
Dát tip
papouch, myrinda.... **** Kdybychom dělali vše jen proto abychom byli slavní, tak by byli slavní právě ti kteří se o to nesnaží. Aneb, nemůžou být slavní všichni.Slavná může být pouze menšina. Ale proč to nezkusit, že ano. A nejen psaním blbostí, nebo básní nebo čehokoli. Stačí pouze žít.... to sem to zas vyved :-)

Vojtek
13. 03. 2001
Dát tip
papouch, myrinda.... **** Kdybychom dělali vše jen proto abychom byli slavní, tak by byli slavní právě ti kteří se o to nesnaží. Aneb, nemůžou být slavní všichni.Slavná může být pouze menšina. Ale proč to nezkusit, že ano. A nejen psaním blbostí, nebo básní nebo čehokoli. Stačí pouze žít.... to sem to zas vyved :-)

Naso
13. 03. 2001
Dát tip
obávam sa, že sa snažiť písať neprestanem! A basta fidli!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru