Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

svoboda v one(3 in 1)

13. 03. 2001
0
0
1185
Autor
Lucika100

Víte vůbec jakou barvu má tráva?

Zkusili už jste se někdy dívat do skla? Je to zvláštní pohled. Zrovna dnes. Jela jsme vlakem a venku lilo. To, že jsem neměla děštník je o něčem jiném. Kapky stékaly po skle jen polehoučku. Spíše tvořili různorodé obrazce. Když přibyla nová velká kapky, moc těžká na to aby se udržela na místě, pomaličku klouzala dolů a cestou přibrala všechny male kapičky a za sebou je opět zanechávala. Vlastně je jakoby seřadila do souměrné řady. Tímto procesem se stále zmenšovala, až byla tak malá, že nad ní gravitace nezvítězila a ona zůstala na místě! Za sklem vyzdobeným kapkami se míhala zelená krajina. Zaoblené kopečky Beskyd. Lysá hora, která vždy o kousek převyšuje všechny ostatní vrcholy, se ale dnes skrývala zachalená do šedivých mračen. Když jsem se podívala do skla lépe, viděla jsem kromě venkovní krajiny, kapiček vody ještě zrcadlový odraz dění ve vlaku. Prostě a jednoduše nám obyčejné okno nabízí tři v jednom. Je- li navíc toto okno ještě nasprejováno (samozřejmě jen z části) grafitami, pak to máte dokonce čtyři v jednom! No když se k tomu ještě připlete nějaký brouček nebo pavouček tak už jsme na pěti! A tak by se dalo pokračovat do nedonečna. Chtěla jsem jen upozornit na to že v jedé věci se často nachází více osobností chcete-li vlastností. Až příště uvidíte zelenou trávu uvědomte si že není zelená! Ve skutečnosti je modro-žlutá!!
inventor
15. 03. 2001
Dát tip
milá úvaha

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru