Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

anděl

19. 05. 2006
3
0
643
Autor
janickava

Šla jsem spát, bylo už hodně pozdě. Do pokoje mi svítil měsíc, byl těsně po úplňku. A když jsem otevírala dveře na balkón, vytanulo mi namysli slovo anděl. Napsáno pro Piškotka v dubnu 2006.

viděla jsem anděla

a chtěla jsem říct

že to se nedělá

zaseknout do srdce háček

a pak jít pozpátku jako ráček


Literární hodnota je nulová...ale v tomto případě spíš záleží na tom, jakou hodnotu má text pro Tebe.

janickava
19. 05. 2006
Dát tip
děkuju za *

K_Anče
19. 05. 2006
Dát tip
tady už chybí jenom sráček

Petrusha
19. 05. 2006
Dát tip
ale len maličký

janickava
19. 05. 2006
Dát tip
Na balkón spát nechodím, to ne, upřednostňuju svou měkkou postýlku. Jen si na noc otvírám balkónové dveře, protože je to vážně osvěžující, ten vzduch, chlad. Zábradlí máme, ale já dávám pozor a vypadnout stejně nemůžu, protože tam máme mříže proti dotěrným zlodějům. Klidně piš i o literární hodnotě, ale pravdou je to, že mě prostě baví psát a někdy to prostě musí ven a ne všichni tomu porozumí.

Ty chodíš spát na balkón? To musí být osvěžující! Vytanulo? Ještě že nepřepadlo přes zábradlí! Chceš k ní napsat něco ohledně literární hodnoty, nebo Tě prostě těší jen tak si psát?

Eg_Ar_11
19. 05. 2006
Dát tip
taky děsná blbost

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru