Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Iný svet

13. 09. 1999
0
0
1554
Autor
Kyslik

svet, ktorý sem-tam každý z nás vidí svojimi očami, či už v takom alebo onakom opojení

vidím nepoznané, je to fakt perfektný, čo? čo život, ty s dlhými vlasmi ty, čo tak na mňa pozeráš nezabíjajte ich, nebite ich, dajte im pokoj! nechcem kolosy, chcem len žiť nie zdochnúť a vznášať sa niekam do diaľav ako tu, tu, tu... čo ty pavúk, čo chceš čo, daj pokoj , nepozeraj sa ! daj mi pokoj samá čierna, prečo? prečo samá čierna, mám strach z tej čiernej čo tam leží s tými dlhými vlasmi. samé lebky sú okolo mňa a kričia na mňa krúžia a čakajú kým na mňa zletia ako supy. mám pred sebou veľké, strašne veľké svetlo, žiari a omamuje ma. á vy umelý ľudia bojíte sa bojíte sa smrti ? á hlava v cemente zaliata čumí, čumí na svoje nohy, prsty, ktorými si kýva smrad do papule. uteká žrebec a za ním veľký vták, dopozerajte a nechajte tak!
Naso
11. 07. 2001
Dát tip
odkiaľ a prečo tie záhrobné vízie???

Bibša
14. 09. 1999
Dát tip
Asi tomu moc nerozumím, ale od toho tu ani nejsem.

slavek
13. 09. 1999
Dát tip
nezasahovat. Nechat volně plynout život.
Působivá báseň.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru