Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ženy s kočíkmi

21. 05. 2006
4
0
898
Autor
antiMIR

Na lavičke pred mojim domom práve sedia ženy s kočíkmi a veľkými tlstými bruchami a tvária sa šťastne. Bavia sa o svojich celulitídových zadkoch, o akcii na prací prášok značky Palmex a o časopisoch svojich manželov, ktoré našli za posteľou pri nedeľnom upratovaní, ktoré nikdy predtým nevideli.

 

A ich deti, (ktorých mená nepoznajú)  sa hrajú na chodníku pred domom, z nosov im tečú žlté sople a farebnými kriedami kreslia po zemi dúhu. Pod ňou vyfarbujú písmeno T a potom začnú pluvať do vopred nakresleného kruhu. Raz za čas pozrú aj na tie cudzé ženy s kočíkmi a pomyslia si aké majú tlsté bruchá a že už aby konečne splasli, nech sa na ne nemusia pozerať.

 

A ICH matky, ktoré sa tvária vzdelane a múdro si čítajú reklamné časopisy, skúmavo ich pozorujú a sú hrdé na svoje potomstvá a v mysliach si vravia aké sú ich VLASTNÉ deti (ktorých mená ani  nepoznajú) krásne.

 

O dvadsať šesť zím ( pretože počas letných a jarných mesiacov miznú) sú z nich stareny, ktoré sedia na tých istých polozhnitých lavičkách s olupujúcou sa zelenou farbou. Sedia na nich, tvária sa šťastne, bavia sa o akcii na prací prášok značky Palmex, o krížovkách svojich manželov, ktoré počas nedeľného upratovania našli za posteľou a na ktoré sa nikdy predtým nepamätali a pozorujú svoje deti ako sa vracajú s plnými taškami značky Tesco z práce a bez povšimnutia vchádzajú do vedľajšieho vchodu.

 

A vedľa nich sedia mladé ženy s modernými kočíkmi a s nemodernými celulitidovými zadkami a navzájom si chvália SVOJE deti, (ktorých mená nepoznajú) a ktoré sa hrajú na chodníku pred domom a k napísanému písmenu T, farebnou kriedou dopisujú K.O.K.O. ,tak aby to ich starostlivé, cudzie matky nevideli.

 

Zrazu sa vykloní z okna. Priamo do stredu kruhu nakresleného farebnými kriedami dopadne kašovitá hmota premiešaná so žalúdočnými šťavami z minulého dňa a začne sa rozťekať. Vypĺna obsah kruhu, ale len do takej miery aby neprekročila nakreslenú hranice (farebnými kriedami).

 

A stareny aj starostlivé ženy s modernými kočíkmi začnú krútiť hlavami a tváriťsa pohoršene a majú sa zasa na týždeň o čom baviť (až kým zasa nebude akcia v nedalekej Jednote na prací prášok značky Palmex).


....ano, je tam zaujimavy napad... taka pekna realia... !!!

misty
23. 05. 2006
Dát tip
taky zacinajuci kral ;o) ale vcelku sikovne...*

dobre sa citalo...

..dobre je to... ...asi tak v polke som uz sice stracal nit a zaujem od tolkych opakovani...usmev... ...ale dalo sa...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru