Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

koniec?

13. 09. 1999
1
0
1559
Autor
Kyslik

slovný útek pred samovraždou

mám plnú hlavu myšlienok, ktoré blúdia nikam. prečo? neviem, len tak civím na svet okolo mňa a zatváram oči, predstavujem si niečo, hľadám niečo, niečo krásne, nádherné, niečo - čo neexistuje. chce sa mi spať ,ale v opojení trávy začínam bdieť nad všetkými kravinami ktorým nerozumiem, ktoré neznášam, ktorých mám plné zuby a lezú mi na nervy. som len kus deravej handry, ktorá je hnusná, špinavá a mne odporná. je to len hnus, ktorý cítim sám v sebe. nemám rád seba, neznášam sa, nenávidím... nemám rád nikoho. NIKOHO !!! kde sú v hajzli moje ideály, kde sa skryli? neviem, len tak ležím a čučím do stropu a vidím tam niečo. co? neviem, maybe je to predstava , vidinamôjho lepšieho života. čakám, čakám na chvíľu, keď si uvedomím, že otrok, ktorý maká pod tou kopou kože a kostí, prestane vládať - dotlčie. čakám na ten pocit, ktorý potom príde a ja sa budem vznášať niekde v nekonečnu, zakývampoliam, na ktorých rastie tráva, zakývam svojim priateľom, ak mi ešte nejaký zostali, zakývam babám, ktoré mi rozložili moje vnútro, môj život. potom sa v tichosti rozplyniem a budem rád, že sa to všetko konečne SKONČILO!
Naso
11. 07. 2001
Dát tip
otrok, ktorý maká pod tou kopou kože a kostí - super obraz! Jednotka! Keďže nie su tu jediný, ktorý sa topí v bahne depresií, nebudem sa k tejto tematike vyjadrovať, iba ocením báseň ako celok: Tip

maprach
19. 09. 1999
Dát tip
Teda příteli! Pokud jsi Bibše dech vyrazil, tak mě už nebylo co vyrážet. Odhodlal jsem se k tobě zavítat pronásledován krutým absťákem po milované slovenčině, a že jsem si dobře vybral :-)! Máš to marný. . . teď už si přečtu všechno.

Saša
14. 09. 1999
Dát tip
Toto je druhé dílo co jsem čet
a vidět je že není to pár vět
asi se trápíš něčím sám
zatím se v tom moc nevyznám
přesto mám touhu naději ti dát
a říct ti - sám sebe nejvíc musíš mít rád.

Bibša
14. 09. 1999
Dát tip
Kyslíku, nedostává se mi kyslík ... došel mi dech ... vyrazil jsi mi ho ... očekávám další dílo jenom ať vím, že žiješ !!! To myslím vážně !!! Jak nás můžeš takhle děsit !!!

Můžu Tě ujistit, že svět a život není vždycky nádherný, ale ještě větší jistotu vidím v tom, že níní vždycky špatný. Mě se to dle vlastních zkušeností zdá jako podle pravítka půl na půl !!! Sinus, nahoru dolů, nahoru a zase dolů... jestli nemáš padák, tak začínám skládat peřiny, abys vždycky dopadl do měkkého ...

BOJUJ !!!

slavek
13. 09. 1999
Dát tip
Tvoje básně mají opravdu sílu. Musím se přiznat, že je trochu obtížné je číst (hlavně se musím víc soustředit, kvůli jazyku...), ale stojí za to!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru