Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Čo musíme robiť na hodinách angličtiny

22. 05. 2006
0
0
697
Autor
sir_arthur

Na dnešnej úžasnej hodine angličtiny sme mali napísať krátky príbeh, aby sme si precvičili tzv. Narrative tenses, časy používané pri písaní príbehov a článkov v angličtine. Tak som sa do toho pustil.

Malo to byť fakt krátke, dákych desať viet. Limit som teda splnil, dal som to kuknúť učiteľovi, no ten mi to vrátil so slovami, že som nepoužil všetky časy. Tak som ešte dačo dotvoril a výsledok môžete vidieť nižšie...
Chystám aj slovenský preklad pre tých pár ľudí, ktorí tomu nerozumejú...

In the evening a clown, in the night a women. Every saturday evening the same story. He went to circus around 19 o’clock in the evening. He painted his face whit white color, maked big red maouth and took stupid costume. His job was to make kids laughing. Boring, bad paid but a stable job. After this horrible hour he went home, made a make-up, dress long red dresses, took his blonde wig and a pair of shoes on high hills. And then he went out, to enjoy the night as a women. Yes, he was a transvestit.

(*) Mišo is our classmate that have very special tastings
(*) Mišo je spolužiak, ktorý má naozaj svojské chúťky

One night, one hot summer night, he was walking down the street and suddenly he saw a young man that looked like he was looking for something. He walked by this guy and caught his eye. So he stopped and said hello. This young man, let’s call him Mišo(*), had a fear in his eyes, but he was so horny that he stopped thinking and was just answering questions and len reddressed guy touch him, to kiss him, to use him. Good night, Mišo.

Večer klaun, v noci žena. Každý sobotný večer ten istý príbeh. Okolo siedmej ide do cirkusu. Namaluje si tvár na bielo, červenou obtiahne ústa a narve sa do blbého kostýmu. Má za úlohu zabávať deti. Nudná, zle platená, ale aspoň stabilná práca. Po tejto strašnej hodinke išiel domov, spravil si make up, obliekol dlhé, červené šaty, dal si svoju bloňďavú parochnu a topánky na štekloch. A išiel si užívať noc, ako žena. Presne tak, bol to tranzvestit.

No tak toto je časť prekladu. V slovenčine to však nestojí za nič, aj keď celé to neni nič moc, ale keď už sme niečo museli písať...
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru