Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sen

27. 05. 2006
0
0
874
Autor
piwas

Moje myšlenky ať nikdy nešíří se mečem, ať je slyší ti co drží meč.

Dneska v noci viděl, měl jsem divnej sen, spousta krve bylo ono ohně v něm.Divná postava v povzdálí, dívá se do tváře a vlastní tvář nevlasní, ruku na spoušti předčasně opouští tento svět, bere jich víc. Jiná přijde osoba, stejná myšlenka co na to mam, no asi říct.

Je to chor, jeto dav teď je to on, kdo sílu má,přežil jsem jedinej zžíravej pocit on mě zná, nenechá naživu kapku z rudého přílivu!!!

Odcházím zrychluju utíkám a pak se zastavim koukám na mrtvoly a naříkám. V krvi leží naděje toho bez tváře nás a autora, útočí zezadu schován za myšlenku a strach z netvora.

Zbírám ze země naději držím ji v náručí odchází zbabělost přichází vztek, dívám se, postavám do netváře zlost v pěstech hromadim... ...myšlekou udeřim!!!


sidonia
27. 05. 2006
Dát tip
to musi bejt zajimavy kdyz se to zpiva

piwas
27. 05. 2006
Dát tip
co znamená hmm:(?

Norsko
27. 05. 2006
Dát tip
hmmm...:-(

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru