Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Moja jediná láska

14. 09. 1999
0
0
2144
Autor
Kyslik

kosa je istota bytia

mám ťarchu na duši, ktorá ma k zemi dlávi, snažím sa vzoprieť, bojovať, postaviť sa na nohy, zakričať, zarevať z prázdneho hrdla, aby sa všetci pozreli, že nie som na kolenách. urobím pár krokov, poviem pár nesúvislých viet, pár slov, prejdem pár ulíc a potomsi sadnem na mokrú, zablatenú cestu a budem čakať v tichosti, aby som počul jej kroky, chytím sa jej kostnatej ruky, ktorá mi pomôže vstať, vzpriamiť sa a odídem s ňou preč. myslím, že to bude ozajstná láska, s kmotrou, ktorej pomôžem nabrúsiť kosu, ona ma za to vytiahne z pazúrov života a potom sa budem smiať, zasmejem sa a zaplačem nad mojim úbohým životom, ktorý bude odo mňa utekať, dám mu zbohom, naposledy sa za ním obzriem a potichúčky, aby som nikoho nevyplašil odídem do sféry, kde sú oni, všetci moji vnútorný budetelia - K.C.,J.H.,B.M.,...* ... a ja budem konečne vyrovnaný so všetkým skutočným, vyrovnaný sám so sebou, budem ... *Kurt Cobain,Jimmy Hendrix,Bob Marley...
Naso
11. 07. 2001
Dát tip
ja len toľko, že súhlas s noRRom...

Kyslik
27. 07. 2000
Dát tip
snaha sa ceni, aj ked neskusaj hladat a doporucovat mi cestu, ktorou chcem ist. chod svojou, ale nerad a ...

noRRo
19. 07. 2000
Dát tip
Kyslík, suicidus nie je cesta. Laďa, neviem, či si sa dozvedela, čo je to ťarcha, ak kyslík dovolí, zastúpim ho: ťarcha /bremeno/- niečo veľmi ťažké, čo by si mala niekam preniesť

Laďa
03. 03. 2000
Dát tip
To jsem ráda, že si neodešel.

Co je to ťarcha, prosím.

slavek
15. 09. 1999
Dát tip
někdo to tu napsal v jednom ze starších dílek.. Smrtka už nemá kosu.. Opatřila si kombajn..

Špuntík
14. 09. 1999
Dát tip
S Kurtem di někam, byl to vůl, ale muziku dělal skvělou, Jimmy Hendrix je klasika a Boba Marleyho taky můžu, jenom se s tou kmotrou, co si sebou věčně kosu vláčí nikam nechce, mě se tu líbí....

Saša
14. 09. 1999
Dát tip
nevěř těm pábitelům do míst skrytých
to jsou jen vábničky duší sytých
ty ještě spoustu času před sebou máš
jen ještě cesty jiné asi nehledáš
nechoď tam daleko mimo náš svět
říkám ti rovnou prostě hned teď.

B.Ezejmenij
14. 09. 1999
Dát tip
Naozajstná cidzojazyčná báseň.
Volaká... zaujmavá.. Pekná.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru