Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Výlet2 "ježiši Pažiku"

07. 06. 2006
0
0
1098
Autor
Dante

Jsa inspirován, píši svobodomyslně. Školní výlet 2.B

Situace krátce po snídani

 

Verča: Ježiši Pažiku, podívej se jak sem si kúpila nové ponožky Brasil. Aj šálu sem si kúpila.

Dante: Hned se na to hópnu podívat.

Stařec: .....ach ty dialekty...hrůza.

Verča: Hejkale podívej se na moju brazilsků šálu. Ešče sem si kúpila ponožky. Pážik už je taky viděl, viď  Martine.

Martin: --------------------------------------seš jouda-------------------------------------------------

 

O hodinu později

 

Zuzka vstává

 

Dante: Pomoc! Soběšická příšera.

Zuzka: Já ti dám příšeru. A běda jestli o mě řekneš, že su koloušek. (zatváří se jako koloušek)

Dante: Kdepak, nejsi.

Sába: A doufám, že o mě si myslíš, že su krásná. My ze Šárkou jsme totiž nejhezčí pár.

Dante: Jak bych se mohl opovažovat si to nemyslet.

prof. Dita (Kadlec) : Každopádně včerejší svatba byla jako fakt jako že bomba. To kdyby viděla moje Vendula tak ha ha ha

Šárka: Hi hi hi hi

 

Zuzka se protahuje

 

Kačka Rovná: Hele čáp! Asi jsem viděla čápa.

Verča: To bylo káně. Tož jsi nikdy neviděla káně či co.

Lenka Au.: Normálně u nás na vesnici máme holuby. Semjednou šla takhle v kroji, víš jak máme takový ten fialový s kytičkama. To mi říkala ségra, že v něm vypadám jako Karkulka, ale já ji pořád říkám, ne! ne! Já přece nemůžu být karkulka, když jsem ze Sivic. A navíc tam nemáme vlky. My máme slepice, kozy, měli jsme prasata, ale ty už nemáme, protože......

  Po půl hodině

 

Sába: Jdete někdo na záchod?

Kačka: Já.

Šárka: Já du taky.

Lenka Au.: Kolik myslíš Dante, že má Kačka rovná v pase.

Dante: Třicet, možná čtyřicet. Máš konkurenci.

Stařec: (vybafne zezadu) Co jsem to zaslech?

Dante: Nic, bavíme se o keltské mytologii.

Stařec: Muhehe, tak to se mile rád připojím.

Zuzka: Ale Honzíííí, pojď si se mnou povídat o tvém mládí.

Stařec: Dante, podal by si mi tu hůl, co je tamhle opřená?

Dante: Ale jistě.

Verča: Já bych na to nešahala. Ešče tam sú ňáké ty blechy a můry.....že jo Martine.

Martin:        ,     ,

                    ------

 

 

 


OsamelaVila
19. 06. 2006
Dát tip
Dobrý jen mám pocit, že mě Pájo vynecháváš.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru