Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Střípky

07. 06. 2006
5
0
1719
Autor
Rían
Potrhaná motýlí křídla se pomalu snáší k zemi zbavena sametového prachu.
Lehce krouží ve spirálách nočním vzduchem jako něžná smuteční kvítka.
Dopadají na zem do kaluží a mezi promočené nedopalky, co někdo odhodil, když dokouřil svou bílou cigaretu.
Dopadají na zem a jakmile se dotknou deštěm zmáčených kočičích hlav, roztříští se na tisíce kousků,  jako by byly ze skla.
Křehké úlomky odrážejí duhové barvy na všechny strany.
Lidé v kloboucích a černých kabátech tančící městem jsou oslepeni barevnými odrazy střípků.
Oslepeni se po kolena brodí v řežavých úlomcích a padají do třpytivých závějí, které je řežou do rukou, do tváří, do celého těla.
Průhledné odštěpky se jim zasekávají do očí a pod nehty.
Z mělkých ran pomalu odkapává v temných krůpějích červený smutek.
Všude je ticho a ve vzduchu je cítit jen bolest tříštěných motýlích křídel...

...jak asi může chutnat?

gringoo
30. 10. 2006
Dát tip
Fantasie..*

evouš
07. 09. 2006
Dát tip
tak tohle mě teda úplně dostalo....úžas*

Rían
08. 06. 2006
Dát tip
S těma motivama je to dost možný,bře mám hlavu plnou věcí a ted jak z toho ven... děkuji vílo deštovko:)

Rían
08. 06. 2006
Dát tip
Anyzku,delala mi radost,ze se ti libi:) Puvodne to byl souvisly text,ale pak jsem chtela ,aby to slo obraz za obrazem. Asi by to bylo lepci bez tech tecek ,aby to nebylo takhle roztahany,,, Dekuji za ranni obetavost i tip:)

pepička15
08. 06. 2006
Dát tip
nehci urazit Tvoje autorské ego, ale pijde mi, že je tam strašněm moc motivů, které už se někdě objevily... ale strašně moc se mi líbí, do jakého ´světla´ jsi je postavila Ty... víš, co jsem si při čtení tohohle dílka představovala? cestu k Tobě na kreslení... prší... a Tobě najednou připršel tip:o)

Anyz
08. 06. 2006
Dát tip
hm, hm to je tedy neco, moc se mi to libi, uplne me prekvapilo kolik je tam nadhernejch obrazu a vsechny si bezvadne vystihla hrozne se mi libi jak si neco formulovala napr.Z mělkých ran pomalu odkapává v temných krůpějích červený smutek.jo jen takova mala poznasmka ale to je spis moje uchylka prijde mi ze to cely tak nejak plyne ale tu plynost trochu narusuji ty tecky za vetama ale to jwe asi blbost che no jinak hned takto po ranu tip:o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru