Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

pod hovnem

07. 06. 2006
0
0
556
Autor
lomoori
Už delší dobu trávím svůj pracovní čas vysedáváním po hajzlech.

Jsem nyní zaměstnán v jedné fabrice v níž dělám projektanta na částečný úvazek,jedná se o nudnou činnost kde se po mě chce abych pomocí metru kopíroval každy hovno do patřičně inteligentního rýsovacího programu mimochodem stojí 150 000.

Dělám  každé úterý a středu od 9 do 22 no není to eden pro mou lennost.

Moje profese je límečková a já se tedy promenáduji v civilu ,sedím u kompu a za zády mám hromadu chlapů co to dotáhlo jen do špinavejch montérek a jsou na to patřičně hrdě nasranný

Oni ani tak nejsou nasraný na to ,že jsou dělníky jako na to že někdo není.

Hold závist se těžko schovává a ještě ,když ji popoženou květy zla

Ale k těm hajzlům..Nevím co bych si bez nich počal.

Asi sem o mnohé kreativnější  než zdejší dělníci kteří se tam dokažou leda tak vysrat.

Já si tom hodinu čtu v provoněné atmosféře.

I když od čeho hajzly vlastně jsou.

A tady na to narážím ,že lidé jsou naučený prostě zrobotizovaný že Ani nepřemejšlí.

Jdou ke dveřím přečtou co je na nich a podle toho se pak za nimy chovají.

Někdy mám strach ,že se dveře rozlítnou vejde šedá osoba s šedými oči otočí se ztáhne svými opičíma rukama své kalhoty a vtáhne mě do své řitě.
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru