Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Návrat do reality

17. 03. 2001
1
0
1311
Autor
Lucika100

Jemně me pohladil, velmi jemně. Lehký dotek, mám tě rád. Letmý pohled z očí do očí, než se samy zavřely. Trvalo to zlomek vteřiny, možná ještě méně. Pro mě to byla věčnost - ne kterou se nezapomíná. Znovu jsem začala vnímat své tělo, opět jsem nad ním měla vládu. Pomalu jsem se od něho odtáhla, a otevřela oči. Jak nádherný může někdy být návrat do reality!
Liszt
09. 10. 2003
Dát tip
Dobrý, možný pro mě už trochu "zastaralý", pač je to o lásce a tu už já si dávno prožil :o) :o) doufám, že naposledy :o) :o)

Lucika100
06. 12. 2001
Dát tip
Este me nenechal ale asi brzo necham ja jeho... Jo realita je kruta:)

BadAngel
06. 06. 2001
Dát tip
realita je něco jinýho, to poznáš, až tě nechá... promiň, ale je to tak.

blázen
17. 04. 2001
Dát tip
Jo, taky se mi to líbí. Mimochodem, zajímalo by mě, proč jsi napsala tohle. Přece nepočítáš s tím, že by Tě to mohlo proslavit ... já Ti řeknu proč. Prostě chceš vyjádřit pocit, chceš se o něj s někým podělit, chceš, aby někdo rozuměl. O tom to je. Ne o tom, abys byla slavná. Aspoň myslím a doufám.

ulita
17. 03. 2001
Dát tip
...a taky tak zbožňuješ něčí ruce ve vlasech nebo rozpálenou dlaň jen tak položenou na nahých zádech, tam co raší křídla..?

maty
17. 03. 2001
Dát tip
Hezky si to prožívejte,mladé panenky !!! Láska a milování formuje člověka,nejsou ty zážitky jen pro vzpomínání.

Jemný
17. 03. 2001
Dát tip
Hezké TIP, a jsem moc rád, že používáš slovo "jemně" :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru