Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Koloběh života (studenta)

17. 03. 2001
0
0
915
Autor
Lucika100

Zazvonil budík! Už musím zase vstávat....do školy. Opouštím teplo a bezpečí postele jen abych se celý den těšila, že se zde večer opět vrátím. ... Oči mě bolí a klíží se mi víčka dnešní den byl pro mne náročný. A já jdu spát. S jediným cílem ulehám do postele, abych se mohla ráno jako obvykle probudit... ...a toužit po tom, aby už byl večer a já směla jít znovu snít!
Gastarbajtr
16. 08. 2002
Dát tip
no kdo by tohle neznal....bože, jak já rád spím...:-) a s tím vstáváním je to fakt hrozný...tedy aspoň bylo na gymplu...:-) to teď na vysoký je to jinačí - spíš to vypadá takhle: zvoní mobil, konec alkoholického snění....konec? ale kdež, spěme dál...:-)

TheLostDog
31. 01. 2002
Dát tip
Tak tohle je jako o mě, jenom s tím, že když večer ulehám, řikám si, že mám před sebou několik hodin(v tu chvíli si namlouvám že je to hodně času) pěkného spánku.....

Jemný
18. 03. 2001
Dát tip
Jééé, já taky tak rád spím ...

maty
18. 03. 2001
Dát tip
Přeji ti hezké snění v postýlce u maminky,broučku....

Lucika100
18. 03. 2001
Dát tip
Nezáviď dětské radosti že už jsi na spaní s maminkou velkej za to ti nemůžu!

Janis
18. 03. 2001
Dát tip
éch......nevím....zastánci snění spojte se..nikdy mě nechytnou za ruku..vlastně se jim nedivím..!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru