Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Loučím se první lásko

16. 06. 2006
6
0
1632
Autor
Dark Paladin

Děkuji za vše ze společné cesty ta cesta už skončila vzpomínky zůstanou navždy snad jen ty hezké.

Šel jsem na mýtinku, kam chodívám psát.
Tak jako obvykle, šel jsem tam rád.
Možná jsem doufal, že budeš tam stát.
Už je to dávno, dva roky snad.
Šel jsem tam s tebou, do trávy tě stáh.
Na místě kde do říše snů, překročil jsem práh.
Tam bývali jsme spolu šťastní.
Leželas mi po boku, svítily hvězdy.
Tam pod stromy v jemném ležení.
Co jsme tam nechali? Kus duše na vždy.
Napořád zapsané hlasy dvou milenců.
Snad v zemi, stromech, mysli mravenců.
Poslední čisté místo nás dvou.
Zde pohřbil
jsem svou duši bolavou.
Zůstaly jen vzpomínky.
Rozházené na zemi mezi kamínky.
Nikdy nezapomenu na to překrásné.
Tímto loučím se....
 .......už je ti to jasné?


wenzdy...
19. 06. 2006
Dát tip
krásný.

Arambegil
16. 06. 2006
Dát tip
A omlouvám se jestli jsem to napsala tak, že z toho nejde pochopit co jsem myslela. Tím jsem vůbec nechtěla shodit Tvoje díla nebo tak.

Arambegil
16. 06. 2006
Dát tip
Mno tak jo...s těma překlepama máš pravdu.. ale musím Tě upozornit že jsem ženského rodu nikoliv mužského.. a co se týče masa tak jsem vegetariánka =D To je ale mimo téma. To co jsem napsala byl pouze můj názor.

Arambegil
16. 06. 2006
Dát tip
jenyk> podle mě máš příliš mnoho požadavků... nechceš někdy nepřemýšlet nad tím, jak bys to sám vylepšil? Vím že asi chceš poradit a nemyslíš to zle, ale přece jen všichni nemají nároky jako ty co je podle tebe dobrá a co špatná poezie. Já jsem si to přečetla a děsně se mi to zalíbilo... nějaká úroveň je mi celkem jedno.. A navíc do mé kritiky jsi psal něco o úrovni jak to vypadá...a v Tvé kritice k tomuhle dílku se skoro vůbec nevyznám. (mám na mysli velká písmena, časté překlepy atd.)

Arambegil
16. 06. 2006
Dát tip
To je krása... prostě nádhera.. (docházejí mi slova jak vyjádřit ten pocit, co ve mě báseň vyvolala)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru