Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Koncem února

19. 03. 2001
0
0
1368
Autor
ady

Koncem února byli zřídci už tuze neposední a nemohl jsem je udržet v hlavě. Chtěli ven, podívat se z okna na sluníčko, mraky, ptáky, oblohu. Na střechách a kousíček nad nimi bylo jaro. Vyhřívalo se u pat komínů, antén a větracích rour. Smálo se. Dívalo se dolů a usmívalo se na všechno a všechny dole. Bylo tady dřív a tu svobodu si vychutnávalo. Dole ještě byla zima. Ta pomalu uklízela, mizela a odcházela s okázalostí ledových kaluží a sněhových jazyků. Silný vítr čechral a rozfoukával vlasy kominíkům, kterým nejdříve zlomyslně odfoukl čepice a posílal na ně dým. Nesl, ale taky čerstvý teplý vítr z moře. Z blyštivého a dunícího moře. Moře racků, ryb a rybářských loděk. Dlouho jsem se se zřídky díval ven, v hlavě se odvíjel film a konec byl rozkošně dlouhý.
Tom
20. 03. 2002
Dát tip
sladke

suva
03. 05. 2001
Dát tip
kdo je zřídek? :c)

papouch
20. 03. 2001
Dát tip
to si musím přečíst ještě jednou .. raději večer :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru