Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

CvOk

19. 06. 2006
1
0
708
Autor
cvbn1
Jedneho dna slnecny luc spandol na hlavu, zlaty kluc. Hlupy jano,nevie co s nim, diabol je nejaky zasity s nim... Jano tvrdu noc mal, vidinu o kluci v hlave obzeral. Vidina hovori o starom kluuci.. ktory ku vsetkemu veci nosii... Dostat sa s nim dalo vsade, jano ihed divne dostal chute. Vybral sa do dzedziny, okradnut paar chudych ludi. Natrafil vsak na drogovu slucku, ktorej sa jano nepacil ani trosku. Dali mu sancu, kedze zlary kluc, obrali sa mu vrúť. Jano, kradni dorgy ako sa len da., zivot ti zachrani, ba. Jano kraldol v strachu o zivot, no ked zistil ze ide iba o kradnutie drog... Droga je predsa zla... okolneho sveeta ju treba zbavit co najrychlesie ako sa len da. Po prvom zatahu, jano dostal boja ze pride o hlavu... Na proti vsetkyn ocakavanim, jano prezil a este si aj zakuril... Haluze mal jano riadne... Citil sa on veeelmi paradne... Dalsi zatah..zle dopadol, jano vsetko sam pre seba uchmalol. Dileri chitily nerv... niesu drogy, potecie kref. O malu chvilu janove strachy prisli v pravdu. Jeho hlava uzrela svetlo temna...
zael
29. 06. 2006
Dát tip
caf bruda riadna haluz to ci povim... v pondelok...zakalime salvej papa

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru